Facebook-ozz úgy, mint a konkurenciád
Az elmúlt hetekben elég sok statisztikai adat látott napvilágot az emberek Facebook-ozási szokásairól.
Tény
Mindenki általában este 6 és 9 óra között Facebookozik
Kb. 60-90 percet töltünk el naponta a Facebookon
És szinte már csak mobilról nézzük a Facebook-ot
Ezeket az adatokat minden konkurensed látta, úgyhogy valószínűleg mindenki elkezd inkább az esti órákban posztolni
Te is csinálhatod ezt, vagy esetleg belenézel az „Elemzések” fül „Bejegyzések” menüjébe az oldaladon és elkezdesz tesztelni és játszani.
Itt azonnal meg tudod nézni, hogy a hét melyik napján melyik napszakban volt magasabb az elérésed, illetve melyik típusú posztod (videó, szöveges, képes) teljesített a legjobban.
Ezen felül:
Figyelj a szövegezésedre – legyen figyelemkeltő címsorod
Figyelj a szöveg hosszára – jelenjen meg a bejegyzéseidnél a „Tovább” felirat
Teszteld a linkeket
Teszteld, hogy egy vagy több képet töltesz-e fel a linkekhez
Nézd meg, mi történik, ha képgalériát töltesz fel, és csak utána teszel egy linket a szövegbe (érdekes)
Próbálj ki videót
HIRDESS – Emeld ki a posztjaidat
A lényeg:
Mindenki megpróbál a statisztikáknak megfelelően kommunikálni, hogy mindenki a legtöbb embert érje el. Ezzel csak az lesz a gond, hogy ugyanarra az időre sokkal nagyobb verseny lesz egy-egy felhasználóért és az algoritmus rangsorolni fog – és abból nem biztos, hogy Te fogsz nyertesként kijönni.
Ezért szerintem tesztelgess és keresd meg azt a kombinációt, amit legjobban szeret a célpiacod.