Majdnem minden, amit az e-mail marketing hanyatlásáról érdemes tudnod
1 – Nem hanyatlik, csak rosszul használjuk (én is)
2 – Ha e-mail marketingre gondolsz, ne hírlevelekben gondolkodj
3 – NE csak eladásra használd – informálj
4 – Építsd fel a céged értékét e-mailen keresztül
5 – Informálj, adj értéket, de lépj ki az általános témákból
6 – Gondold át, hogy a Te célcsoportod e-mailezik-e még (pl. a 18-30as korosztály inkább a közösségi médián él, vagy applikációkat használ)
7 – Gyorsítsd meg a folyamatot, a hosszú és unalmas e-mail sorozatokat vedd rövidre. Az emberek gyorsan akarnak megoldani mindent, nincs idejük egy 325 napos e-mail tanfolyamra (öngól nekem)
8 – Kombináld a közösségi megjelenéseiddel
9 – Legyen interaktívabb a feliratkozási ajánlatod – pl teszt vagy checklist
10 – Építsd az értékedet, de azért adj is el
11 – Különböző listákat építs, hogy mindenki a saját problémájára iratkozzon fel
12 – Nem mindenki akar azonnal vásárolni a weboldaladon, de egy jó kilépő ajánlattal vagy remarketing kampánnyal visszacsábíthatod őket egy feliratkozásra
13 – Figyelj a szövegekre! Az eladást célzó e-mailedre ugyanannyi (vagy több) energiát fordíts, mint a lending page-dre
14 – Gondolkozz mobilban: Valószínűsítem, hogy a leveleid több mint, 50%-át mobilról fogják olvasni útközben, reggel a mellékhelyiségben, meetingen, stb, ezért a leveledet így rakd össze
15 – Ne vidd túlzásba, csak szépen, okosan
16 – Mérj és tesztelj – Nézd meg, melyik napokon nagyobb a megnyitási arány, délelőtt vagy délután, munka közben vagy munka után / Tesztelj címsorokat és teljes leveleket
17 – Ha még mindig azt hiszed, hogy haldoklik a feliratkozás és az e-mail, akkor nézd meg a legnagyobb magyar és külföldi marketingesek oldalait, hogy van-e rajta feliratkozási lehetőség

Pár tipp, hogy kimaxold webshopod Google Ads kampányait
A Google Ads az egyik legerősebb eszköz, amellyel növelheted webshopod eladásait, de csak akkor, ha megfelelően használod. Az alábbi tippek segítenek abban, hogy a legtöbbet