Piackutatás Facebook hirdetéssel

Max. 3 perc alatt fel tudod mérni annak a piacnak a méretét, akinek el tudsz adni

A Facebook hirdetéskezelője erre is jó

Ha készítesz egy kamu hirdetést, akkor célzásnál tudod kiválasztani, hogy kinek hirdess.
Ezt a részt pontosan tudod akár piackutatásra is használni.

A 18-65 éves korosztályból Magyarországon kb. 4,7 millió regisztrált felhasználó van.
Vagyis kb fél Magyarországot eléred.
Ha pozicionálod a cégedet, akkor ezt folyamatosan tovább tudod szűkíteni. Pl. város, kor, családi állípot alapján. Utána jöhetnek még az érdeklődési körök a Te témádban.

Pillanatok alatt kapsz egy gyors képet arról, hogy kb. hány ember tartozik bele a potenciális célcsoportodba.

„De ez az ország fele csak”
Igen, ezt jól látod
De ezt a felét azonnal eléred egy kommunikációs eszközzel, a Facebook-kal.

Jól jönne egy segítő kéz a témában?

Hasonló bejegyzések