Max. 3 perc alatt fel tudod mérni annak a piacnak a méretét, akinek el tudsz adni
A Facebook hirdetéskezelője erre is jó
Ha készítesz egy kamu hirdetést, akkor célzásnál tudod kiválasztani, hogy kinek hirdess.
Ezt a részt pontosan tudod akár piackutatásra is használni.
A 18-65 éves korosztályból Magyarországon kb. 4,7 millió regisztrált felhasználó van.
Vagyis kb fél Magyarországot eléred.
Ha pozicionálod a cégedet, akkor ezt folyamatosan tovább tudod szűkíteni. Pl. város, kor, családi állípot alapján. Utána jöhetnek még az érdeklődési körök a Te témádban.
Pillanatok alatt kapsz egy gyors képet arról, hogy kb. hány ember tartozik bele a potenciális célcsoportodba.
„De ez az ország fele csak”
Igen, ezt jól látod
De ezt a felét azonnal eléred egy kommunikációs eszközzel, a Facebook-kal.