Hírek 16/16

Nem is olyan régen ejtettünk (vagyis én ejtettem) néhány szót a piacodról. Mik is voltak ezek?

Szegmentáltunk, céloztunk és pozícionáltunk. Mit is? A vállalkozásunkat. Megvannak tehát azok a piaci szegmensek, akik számára értékesíteni szeretnénk, és ezekre a részpiacokra pozícionáltuk is magunkat.


A napokban volt pár posztom a facebookon a cégek erősségeiről, gyengeségeiről, lehetőségekről és veszélyekről. Ha ezeket összerendezgetjük táblázatos formában, akkor kapunk egy álomszép elemzést. Ezt hívjuk SWOT elemzésnek, de nem elég az, hogy ha beírod a tényezőket, ki kell olvasnod belőle az eredményt.

Hogyan kezdd?



A Google Analytics egy ingyenesen használható eszköz a weboldalad forgalmának és teljesítményének monitorozására. 

Ha van weboldalad, akkor a Google Analytics használata elkerülhetetlen számodra is, hiszen ez az eszköz segít abban, hogy lásd hány felhasználó járt az oldaladon, honnan érkeztek oda, ezen kívül demográfiai adatokat kapsz róluk, megtudod, hogy milyen eszközöket használnak, és milyen arányban hajtották végre a vállalkozásod szempontjából fontos eseményeket. 

 


1. Legyenek beszédes URL címeid. A www.honlapod.hu/page=?id59 helyett ilyet kérjél: www.honlapod.hu/tuticucc. A “.hu” után próbálj meg kulcsszavakat megadni, azt nagyon szereti a kereső.

2. A forráskód <title> mezőjébe a legyen benne a “tuticucc”