Hírek 2/9

Minél több céggel van alakalmunk együtt dolgozni, annál több megoldást, modellt tudunk kipróbálni, tesztelni. Amikor valaki ajánlatot kér tőlünk, nem csak egy árlistát kap tőlünk:

Átgondoltan, megfelelő kérdések alapján összeállítunk egy koncepciót, egy tervet és arra készítünk ajánlatot.

Összeszedtünk néhány modellt, amit sikeresen alkalmazunk.


Rengeteg online marketing eszközt, csatornát, megoldást ismerünk. Annyira összetett már az online marketing, hogy ezeket nem csupán beüzemelni kell, hanem rendszerben látni és rendszerbe szervezni.

Nézzük, hogyan és miként érdemes a csatornáat összehangolni.





Pörgetem a hírfolyamom decemberben és nézem a karácsonyi hirdetésdömpinget. Sok mindent látok, sok a jó ajándék ötlet vagy jó kampány. De a legtöbb esetben azt látom sajnos (és tisztelet a kivételnek), hogy azért nincs annyira átgondolva ez a karácsony. Összeszedtem pár elemet, ami talán segít jövőre, hogy jobb legyen a kampányod.


Képméretek a Facebookon

A Facebook-on egyre több megjelenési lehetőségünk adódik, amikhez persze különböző formátumú képeket javasol nekünk a Facebook. Ezeket összegyűjtöttem egy infografikába.


III. rész - "Miről írjak?"

Milyen tartalmakat kell készítened a tartalommarketingedhez. A cikkek megírása egy feladat a sok közül, előtte ki kell találnod a témát. Ez sem egyszerű dolog, de pár példát összeszedtem neked. 

Az egész folyamatot azonban valaminek meg kell előznie. Ez pedig a stratégiád és hogy a tartalmak hogyan fognak ebbe beilleszkedni.


II.rész - Milyen csatornákat vetek be a tartalmakhoz?

Van egy csomó felület, csatorna, amit a tartalommarketingedhez választhatsz. Nem mindegy azonban, hogy melyiket és hogyan építed be a folyamatokba, hogy az a végén valóban eredményt hozzon.

Ebben a részben összesedtem, melyik felületeket fogom használni és hogyan. Csak less bele, hátha 1-2 jó ötlettel te is gazdagodsz.


 I.rész – Miért foglalkozunk ezzel? Mi a célunk vele?

Egy kicsit csalódtam a Facebook oldalam hatékonyságán, sokkal kevesebb bevételem lett innen egy kampány esetében, mint vártam. Mellette viszont a hírlevél listámon szerelő feliratkozók körében nagyon jól teljesített ugyanaz a kampány. Arra jutottam, hogy valami nem stimmel, ezért elkezdtem egy új tartalmi stratégiát kiépíteni, és ezt meg is osztom veled egy sorozatban.
Egyelőre 8 rész van betervezve ebben a témában, de ki tudja, lehet, hogy több is lesz, ahogy jönnek a tapasztalatok. Kezdjük az elsővel.