Hírek 2/8

Hogyan rakjuk össze a tartalmi stratégiánkat? III.rész

III. rész - "Miről írjak?"

Milyen tartalmakat kell készítened a tartalommarketingedhez. A cikkek megírása egy feladat a sok közül, előtte ki kell találnod a témát. Ez sem egyszerű dolog, de pár példát összeszedtem neked. 

Az egész folyamatot azonban valaminek meg kell előznie. Ez pedig a stratégiád és hogy a tartalmak hogyan fognak ebbe beilleszkedni.

Hogyan rakjuk össze a tartalmi stratégiánkat? II.rész

II.rész - Milyen csatornákat vetek be a tartalmakhoz?

Van egy csomó felület, csatorna, amit a tartalommarketingedhez választhatsz. Nem mindegy azonban, hogy melyiket és hogyan építed be a folyamatokba, hogy az a végén valóban eredményt hozzon.

Ebben a részben összesedtem, melyik felületeket fogom használni és hogyan. Csak less bele, hátha 1-2 jó ötlettel te is gazdagodsz.

Hogyan rakjuk össze a tartalmi stratégiánkat? I.rész

 I.rész – Miért foglalkozunk ezzel? Mi a célunk vele?

Egy kicsit csalódtam a Facebook oldalam hatékonyságán, sokkal kevesebb bevételem lett innen egy kampány esetében, mint vártam. Mellette viszont a hírlevél listámon szerelő feliratkozók körében nagyon jól teljesített ugyanaz a kampány. Arra jutottam, hogy valami nem stimmel, ezért elkezdtem egy új tartalmi stratégiát kiépíteni, és ezt meg is osztom veled egy sorozatban.
Egyelőre 8 rész van betervezve ebben a témában, de ki tudja, lehet, hogy több is lesz, ahogy jönnek a tapasztalatok. Kezdjük az elsővel.

Az AdWords hirdetéseid optimailizálása

Arról már rengeteg anyagot olvastál (és én is), hogy hogyan kell egy AdWords hirdetést beállítani. Persze a fontos és lényeges dolgok ilyenkor kerülnek létrehozásra, de a hirdetés elindulása után ott marad a kérdés: "Hogyan tovább?" Most összeszedtem néhány lépést, amivel kis költségvetés mellett is azonnal tudod javítani az AdWords kampányaid hatékonyságát. 

Segítség! Nem működik a Facebook hirdetésem

Ha elkezdesz hirdetni a Facebook-on, akkor természetesen várod a jobbnál jobb eredményeket, mert hát ugye mindenki azt mondja, hogy "a facebook-on is el lehet adni". Ezt is meg tudom cáfolni, de most nem ez a lényeg. Van úgy, hogy a Facebook kampányod nem működik jól, hát valamit tenned kell.

Hozd vissza a régi látogatóidat

Előfordul, hogy a korábbi látogatóink vagy vásárlóink valamiért "megfeledkeznek" rólunk és nem jönnek fel a blogunkra vagy nem látogatják a webshopot. Valószínűleg az ilyen látogatók számát te sem tudod, mert nem méred le, de ha erre kitalálsz egy stratégiát, akkor tuti, hogy nőni fognak a bevételeid.

13 remarketing ötlet, amit azonnal használhatsz

A remarketing nagyon jó dolog, erről már korábban is beszéltünk. Nagyon sok lehetőséget biztosít neked, és elhheted, hogy tényleg jól működik. De a sok megoldásba könnyen bele lehet zavarodni, ezért összeszedtem 13 ötletet, amit akár már holnap el is kezdhetsz használni.