Hírek 3/9

Arról már rengeteg anyagot olvastál (és én is), hogy hogyan kell egy AdWords hirdetést beállítani. Persze a fontos és lényeges dolgok ilyenkor kerülnek létrehozásra, de a hirdetés elindulása után ott marad a kérdés: "Hogyan tovább?" Most összeszedtem néhány lépést, amivel kis költségvetés mellett is azonnal tudod javítani az AdWords kampányaid hatékonyságát. 


Ha elkezdesz hirdetni a Facebook-on, akkor természetesen várod a jobbnál jobb eredményeket, mert hát ugye mindenki azt mondja, hogy "a facebook-on is el lehet adni". Ezt is meg tudom cáfolni, de most nem ez a lényeg. Van úgy, hogy a Facebook kampányod nem működik jól, hát valamit tenned kell.


Előfordul, hogy a korábbi látogatóink vagy vásárlóink valamiért "megfeledkeznek" rólunk és nem jönnek fel a blogunkra vagy nem látogatják a webshopot. Valószínűleg az ilyen látogatók számát te sem tudod, mert nem méred le, de ha erre kitalálsz egy stratégiát, akkor tuti, hogy nőni fognak a bevételeid.



A remarketing nagyon jó dolog, erről már korábban is beszéltünk. Nagyon sok lehetőséget biztosít neked, és elhheted, hogy tényleg jól működik. De a sok megoldásba könnyen bele lehet zavarodni, ezért összeszedtem 13 ötletet, amit akár már holnap el is kezdhetsz használni.