Hírek 4/8

Az A/B tesztelésről már nyilván sokat hallottál, sőt, valószínűleg még alkalmazod is. Ha igen, akkor tudod, hogy milyen lehetőségeket rejt számodra, de itt még kicsit tájékozódhatsz. Ha nem használod, akkor elárulom, hogy egyszerűbb, mint gondolnád és brutál javulást hoz a marketingedben.

Kedvenc online marketing modellem

Azt lehetett sejteni, hogy ahhoz, hogy sikeresen tudjuk csinálni az online marketingünket, ki kell választanunk egy modellt és azt csiszolgatni, javítgatni, hogy még jobb eredményeket érjünk el. Ha azt érzed, hogy a klasszkus, toljuk a hirdetéseket a termékeinkre modell már kicsit kevés, akkor ezt érdemes használnod.

Az éves marketingterved elkészítése

Nem kell megijedni Tőle, de azért érdemes megcsinálni vagy legalább fejben átgondolni. Vannak a marketingben alapok, amik abban segítenek, hogy Te minél több pénzt kereshess. Elég a marketing tervedben ezeken gyorsan végigmenned, kialakítani rá valami tervet vagy ötletet és már meg is vagy a marketingtervvel.

A Facebook hirdetéseket legtöbbször mindenki magának intézi, mert egy kivitelező a legtöbb esetben rengeteg pénzt kér el egy kampán megvalósításáért. 

Azt viszont látnod kell, hogy ez nem véletlen, mert egy hirdetési specialista vagy egy ilyen területen dolgozó marketinges sokkal jobban figyel a kampányodra, amivel akár fél áron is tudsz "nyomulni"