Hírek 5/8

Miért jó Neked az URL paraméterezés?

Ez alapján tényleg pontosabb képet kapsz az adott linkről érkező látogatódról. Ismerni fogod a viselkedését, látod, hogy melyik kép zabálja a kattintásokat, javítani tudsz a szövegeken, egyszerűen hatékonyabban fogsz tudni marketingezni.

Avagy a háztartások szakembereinek így kellene marketingeznie

De kikre is gondolunk?

Akikre a háztartásokban szükség lehet kisiparosok, szakik, akik a klasszikus értelemben ezt-azt javítanak, kiszállási díjat számolnak fel és bosszankodnak, ha nincs lift a házban.

Amiért a kutatásokra szüksége van

És néhány piackutatási lehetőség

Akármilyen helyzetben is vagy, akármilyen kampányt vagy akár vállalkozást is indítasz, mindenképp kell egy rövid kis piackutatást készítened.
Erre azért van szükséged, mert így tudod meg, hogy amit csinálsz, az jó-e illetve így rengeteg mindent megtudsz a potenciális vevőidről (vagy pont azt tudod meg, hogy az elképzelt vevőid mégsem annyira potenciálisak).

Hogyan készíts jó ajánlatot?

Minden Banner kampánynak van egy célja. Az a célod, hogy a célcsoportod vásároljon, feliratkozzon vagy ajánlatot kérjen, vagy mobil megjelenések esetén egyre népszerűbb a telefon. Te döntöd el, mi a célod. De ehhez kapcsolódóan kell készítened egy ajánlatot.