Hírek 9/19


Pörgetem a hírfolyamom decemberben és nézem a karácsonyi hirdetésdömpinget. Sok mindent látok, sok a jó ajándék ötlet vagy jó kampány. De a legtöbb esetben azt látom sajnos (és tisztelet a kivételnek), hogy azért nincs annyira átgondolva ez a karácsony. Összeszedtem pár elemet, ami talán segít jövőre, hogy jobb legyen a kampányod.


Képméretek a Facebookon

A Facebook-on egyre több megjelenési lehetőségünk adódik, amikhez persze különböző formátumú képeket javasol nekünk a Facebook. Ezeket összegyűjtöttem egy infografikába.


III. rész - "Miről írjak?"

Milyen tartalmakat kell készítened a tartalommarketingedhez. A cikkek megírása egy feladat a sok közül, előtte ki kell találnod a témát. Ez sem egyszerű dolog, de pár példát összeszedtem neked. 

Az egész folyamatot azonban valaminek meg kell előznie. Ez pedig a stratégiád és hogy a tartalmak hogyan fognak ebbe beilleszkedni.


II.rész - Milyen csatornákat vetek be a tartalmakhoz?

Van egy csomó felület, csatorna, amit a tartalommarketingedhez választhatsz. Nem mindegy azonban, hogy melyiket és hogyan építed be a folyamatokba, hogy az a végén valóban eredményt hozzon.

Ebben a részben összesedtem, melyik felületeket fogom használni és hogyan. Csak less bele, hátha 1-2 jó ötlettel te is gazdagodsz.


 I.rész – Miért foglalkozunk ezzel? Mi a célunk vele?

Egy kicsit csalódtam a Facebook oldalam hatékonyságán, sokkal kevesebb bevételem lett innen egy kampány esetében, mint vártam. Mellette viszont a hírlevél listámon szerelő feliratkozók körében nagyon jól teljesített ugyanaz a kampány. Arra jutottam, hogy valami nem stimmel, ezért elkezdtem egy új tartalmi stratégiát kiépíteni, és ezt meg is osztom veled egy sorozatban.
Egyelőre 8 rész van betervezve ebben a témában, de ki tudja, lehet, hogy több is lesz, ahogy jönnek a tapasztalatok. Kezdjük az elsővel.


Arról már rengeteg anyagot olvastál (és én is), hogy hogyan kell egy AdWords hirdetést beállítani. Persze a fontos és lényeges dolgok ilyenkor kerülnek létrehozásra, de a hirdetés elindulása után ott marad a kérdés: "Hogyan tovább?" Most összeszedtem néhány lépést, amivel kis költségvetés mellett is azonnal tudod javítani az AdWords kampányaid hatékonyságát.