Webshopként elsőre nehéznek tűnhet a tartalomgyártás a social felületekre. (Ezek itthon leginkább a Facebook és az Instagram, esetleg a Pinterest.) Felmerülhet benned a kérdés, hogy mit tegyél ki a termékeden kívül? Hogy nem lesz ez unalmas? Hogy tudsz innen újabb vevőket szerezni?
Ebben szeretnénk most egy kis segítséget adni neked.
Van egy-két online marketing eszköz amivel mindenki tisztában van, és van jópár aminek az ismerete még a marketing szakemberek körében is ritka, de nem is lehet elvárni, és nem is szükséges az összeset használni a mindennapi munkához. Összegyűjtöttük most a legfontosabbakat.
Hogyan optimalizáljuk a Google Ads kampányokat? Miket vizsgálunk a hirdetéscsoporotknál vagy a kulcssszavaknál? Honnan tudjuk, melyik földrajzi régió megy jobban? Olvass bele optimalizálási útmutatónkba
A Facebook posztokat megírni mindig tud egy kicsit kellemetlen feladat lenni. Ki kellene tenni valamit, de most nincs ötlet, vagy épp csak cicás mémek jutnak eszembe. Lehet ki kéne adni, de nem akarsz sokat fizetni érte, elvégre csak "posztolgatni" kell, bárki meg tudja csinálni.
Segítünk abban, hogyan tervezd meg a Facebook posztjaidat és bízunk benne, hogy a cikk végére látni fogod, hogy ez nem is olyan könnyű munka.
Lassan, biztonságosan elkezd újraindulni az élet, egyre több cég nyithat ki megfelelő higiéniai szabályok mellett. Lehet már látni a fényt az alagút végén, ami neked azt is jelenti, hogy a marketing rendszereidet is el kell kezdened szép lassan újra felépítened.
32 marketing tipp webshop tulajdonosoknak 2020-ra. Biztos, hgy találsz benne olyat, amit már használsz, de mind a 32-t biztosan nem.
Nehéz időkben mindenkinél eljön az a pillanat, amikor a költségeit szeretné megvágni. Ebből nem aradhat ki a marketingköltés se, de a sok olvasott cikk arról szól, hogy ehhez mégse nyúljunk hozzá.
Akkor most mi legyen? Lejjebb vegyük? Meghagyjuk? Kivárjunk? Olvasd el a véleményünket a témáról...
A vírusról már régóta tudunk, a magyarországi megjelenés meg már biztos és ennek a hatásai is elértek minket.
Cégvezetőként nehéz helyzetben vagyunk, mert amellett, hogy elárasztottak minket a Facebook-on a hírek a vírusról, már a különböző marketingesek tanácsai is megtaláltak minket.
Jövő hét végén itt a május 25. és életbe lép a GDPR rendelet, amivel kapcsolatban úgy viselkedünk, mintha 2 héttel ezelőtt jött volna ki a rendelet. Pedig már 2016 óta velünk van.
Nagyon sok minden változik, nagyon sok mindenre kell odafigyelni. És ha azt gondolod, hogy majd egy jogász megoldja neked az egészet, akkor rossz hírem van: Ez egy összetettebb dolog, érinti a jogászt is, mert meg kell írni szabályzatokat, de érint téged is, mint online marketingező céget és még a webest, a hírlevél szoftveredet, a Google Analytics-et, a Facebook-ot, a könyvelőt, futárt stb.
Összetett kérdés, de elkezdtem körbejárni az online marketinghez tartozó részt, amit röviden megírok.
<a href="javascript:;" onclick="ml_account('webforms', '1650322', 'd1c0g4', 'show')">
Click here to show popup
</a>