Blog

Direkt Marketing

Keresőmarketing helyett/mellett Legutóbb arról beszélgettünk, vagyis én beszéltem, hogy a keresőmarketingnek milyen logikája is van. Miről is szól, hogyan kell használni. Ma egy kicsit másról lesz

Tovább olvasom »

CTA elemek

Az akciólinkek beépítése a weboldalba Egy gyors és rövid tanács weboldaltulajdonosoknak: Akármilyen weboldalad van, azt valamilyen céllal hoztad létre. Ha más miatt nem is, akkor

Tovább olvasom »

Ciki marketing eszközök

Apróhirdetési oldalak, ár-összehasonlítók és a piacterek Amikor ezekről az eszközökről van szó, mint marketing eszköz, általában mindenki kicsit furán érzi magát. Nem egy szokványos eszköz,

Tovább olvasom »

Célzás a konkrensekre

Mindig gondolkoztál azon, hogyan tudnád a konkurencia vagy akár egy-egy nagyobb partnered ügyfeleit becserkészni ===========Így célozd be a konkurenciádat===========vagy akár azokat a cégeket, akikkel azonos a

Tovább olvasom »

Bemutatom a Vevőd

Úgy gondolom, hogy ha el akarsz adni, akkor minél több mindent érdemes lenne tudni a vevődről és a problémáiról. Azokról a dolgokról, amikről Te úgy

Tovább olvasom »

Az ajánlatod

Hogyan készíts jó ajánlatot?  Minden Banner kampánynak van egy célja. Az a célod, hogy a célcsoportod vásároljon, feliratkozzon vagy ajánlatot kérjen, vagy mobil megjelenések esetén

Tovább olvasom »

Az Adwords fiók struktúrája

Elkezdünk kampányokat készíteni, de ehhez előbb érdemes átlátnod a legtöbb kampánylehetőség mechanikáját, a legtöbb célt. Azért is jó ezt előre tudni és jól leírni, mert

Tovább olvasom »