Blog

A webszövegírásról

Hogyan írjunk jó webszöveget? Legutóbb már kicsit belekezdtünk a webszövegírásba, adtunk címeket, alcímeket az oldalaidnak, sőt még a forráskódba is beírtunk néhány dolgot. Most akkor

Tovább olvasom »

A weboldal promóciója

A honlap, mint kommunikációs eszköz A mai világban már az első lépcsője a céged komminkációjának a weblapod és a keresőmarketing. Weboldalt ma már minden cégnek

Tovább olvasom »

A nem vásárló látogató

Mit kezdesz azzal a látogatóval, aki nem vásárolt semmit és elhagyta az oldaladat?(Hosszú cikk) Legtöbbször az a válasz, hogy semmit. Ha erre van már kialakult

Tovább olvasom »

A META és a HEAD tag

Miért fontos a tagek alkalmazása? Megvannak az URL címeid, ezekből már valamit megtudhatnak az érdeklődőid és a Google is, hogy mivel is foglalkozol és hogy

Tovább olvasom »

A Long Tail módszer

Egy újabb keresőoptimalizálási tipp Miután az Adwords kulcsszótervezőjének segítségével  rengeteg kulcsszót gyűjtöttünk össze, és tudjuk, hogy mit keresnek a vevőink, nézzük, hogyan használhatjuk fel őket

Tovább olvasom »

A keresőmarketingről

A keresőmarketing folyamata Klasszikus téma, szinte már unod is. Nem baj, azért megint csak elővesszük. De most nem a keresőoptimalizálásról lesz szó, abban már elég jártas

Tovább olvasom »

A domain és az URL címek

A weboldalad domain nevének és az URL címeknek a szerepe a keresőoptimalizálásban Az előző bejegyzésekben átvettük a keresőoptimalizálás összetevőit röviden. Volt ott minden jó, amivel

Tovább olvasom »

A Céged környezete

Nem is olyan régen ejtettünk (vagyis én ejtettem) néhány szót a piacodról. Mik is voltak ezek? Szegmentáltunk, céloztunk és pozícionáltunk. Mit is? A vállalkozásunkat. Megvannak

Tovább olvasom »

A blogok szerepe

Miért jó, ha blogolsz? Egyre több helyen találkozol blogokkal, igaz? Sőt! Talán már Te is írsz blogot. Tök jó. Ezeknek a bejegyzéseknek több szempontból is

Tovább olvasom »