Blog

Ciki marketing eszközök

Apróhirdetési oldalak, ár-összehasonlítók és a piacterek Amikor ezekről az eszközökről van szó, mint marketing eszköz, általában mindenki kicsit furán érzi magát. Nem egy szokványos eszköz,

Tovább olvasom »

Célzás a konkrensekre

Mindig gondolkoztál azon, hogyan tudnád a konkurencia vagy akár egy-egy nagyobb partnered ügyfeleit becserkészni ===========Így célozd be a konkurenciádat===========vagy akár azokat a cégeket, akikkel azonos a

Tovább olvasom »

Bemutatom a Vevőd

Úgy gondolom, hogy ha el akarsz adni, akkor minél több mindent érdemes lenne tudni a vevődről és a problémáiról. Azokról a dolgokról, amikről Te úgy

Tovább olvasom »

Az ajánlatod

Hogyan készíts jó ajánlatot?  Minden Banner kampánynak van egy célja. Az a célod, hogy a célcsoportod vásároljon, feliratkozzon vagy ajánlatot kérjen, vagy mobil megjelenések esetén

Tovább olvasom »

Az Adwords fiók struktúrája

Elkezdünk kampányokat készíteni, de ehhez előbb érdemes átlátnod a legtöbb kampánylehetőség mechanikáját, a legtöbb célt. Azért is jó ezt előre tudni és jól leírni, mert

Tovább olvasom »

A webszövegírásról

Hogyan írjunk jó webszöveget? Legutóbb már kicsit belekezdtünk a webszövegírásba, adtunk címeket, alcímeket az oldalaidnak, sőt még a forráskódba is beírtunk néhány dolgot. Most akkor

Tovább olvasom »

A weboldal promóciója

A honlap, mint kommunikációs eszköz A mai világban már az első lépcsője a céged komminkációjának a weblapod és a keresőmarketing. Weboldalt ma már minden cégnek

Tovább olvasom »

A nem vásárló látogató

Mit kezdesz azzal a látogatóval, aki nem vásárolt semmit és elhagyta az oldaladat?(Hosszú cikk) Legtöbbször az a válasz, hogy semmit. Ha erre van már kialakult

Tovább olvasom »