Ami érdekelhet a GPDR-ral kapcsolatban az online marketing területén
Jövő hét végén itt a május 25. és életbe lép a GDPR rendelet, amivel kapcsolatban úgy viselkedünk, mintha 2 héttel ezelőtt jött volna ki a
Jövő hét végén itt a május 25. és életbe lép a GDPR rendelet, amivel kapcsolatban úgy viselkedünk, mintha 2 héttel ezelőtt jött volna ki a
A jó hír az, hogy lassan, biztonságosan elkezdik újraindítani az életet itthon. Vidéken már elindult az élet, az éttermek, kávézók is – korlátozottan ugyan –
Az elmúlt években töretlenül fejlődik az e-kereskedelem. Szinte naponta nyitnak új webáruházakat, amihez már szerencsére könnyen hozzá is lehet férni. Egy-egy webáruház motor már havi
A válság itt van, már az első pánikhangulatokon túl is vagyunk, de az is látszik, hogy elhúzódó időszak jön. Sok anyag kering az interneten, így
Az impulzusvásárlás során a vevődet átlendíted érdeklődésből vásárlásba. Több megoldás is van használatára, mutatom: Múltkor említettem, hogy két esetben lesz sikeres a céged: 1) Ha
Vagy mondhatnám azt is, hogy így alapozd meg bizniszedet Ha ezt valaki tisztába tette volna a fejemben, akkor szerintem egy évet megspóroltam volna a cégépítésben.
Tegnap megírtam, hogy hogyan végzek elemzéseket egy-egy projekt során, hogyan mérem fel egy adott cég helyzetét és a piacot. Ehhez összeírtam már magamnak is néhány
Lement a karácsony, itt az év eleje, nincs is más hátra, mint megtartani az év eleji kiárusítást Minden január vele járója, hogy elindítjuk a kiárusító
A Facebook rengeteg megjelenési lehetőséget kínál nekünk. Ott vannak először is az organikus megjelenések, abból is van egy kép, egy hivatkozás, galéria vagy videó. Mindegyik
Miért van szükség a tartalmi stratégiára? Egy korábbi Facebook posztomban írtam róla, hogy habár igyekszem rendszeresen és tervszerűen publikálni a Facebook-on a követőimnek, valahogy ez
Hogyan, miként? Mire figyeljünk az AdWords hirdetések optimalizálásakor? Beállítottad a kampányodat, a lehető legjobb tréningen tanultak és ebook-ok alapján. El is kezdett futni, jönnek az
Néha szükségszerű, hogy az elindított Facebook kampányodba belenyúlj. Könnyebb a helyzeted, ha már működik a kampányod, hoz konverziókat és „csak” optimalizálnod kell. Itt csak mérned
© BeOnweb – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Általános Szerződési Feltételek
design by: fannysdesign.com