
Páciens szerzés egyszerűen: must have hirdetés típusok fogászatoknak
Képzeld el, hogy van két fogászat egymással szemben, ugyanabban az utcában. Az egyiknek egész héten tele a naptára, folyamatosan jönnek az új páciensek. A másiknál

Képzeld el, hogy van két fogászat egymással szemben, ugyanabban az utcában. Az egyiknek egész héten tele a naptára, folyamatosan jönnek az új páciensek. A másiknál

Ki az a PPC Manager? A PPC (Pay-Per-Click) Manager olyan szakember, aki az online fizetett hirdetések kezeléséért és optimalizálásáért felel. A PPC kampányok lényege, hogy

Miért fontosak a pontos képméretek a közösségi médiában? Képzeld el, hogy rászánsz időt, energiát, akár pénzt is egy gyönyörű grafika elkészítésére, majd feltöltöd a Facebookra,

A Google Ads az egyik legerősebb eszköz, amellyel növelheted webshopod eladásait, de csak akkor, ha megfelelően használod. Az alábbi tippek segítenek abban, hogy a legtöbbet

Mi értelme van egy kampánynak, amit ezrek látnak, de szinte senki nem kattint rá?Lehet akármilyen erős az ajánlatod, látványos a kreatívod vagy gondosan megírt a

Vajon milyen Facebook kampányokat érdemes mindenképp használnod, ha webshopod van? Most elhoztuk az 5 leginkább bevált Facebook kampány típust webshopok számára. Ráadásul azt is elmondom,

Az online térben a „popup” szó gyakran negatív érzelmeket kelt, hiszen sokan a bosszantó és zavaró reklám ablakokra asszociálnak vele. Azonban a megfelelő beállításokkal és

A digitális világban az online jelenlét elengedhetetlen egy vállalkozás számára. A Google Cégprofil (korábbi nevén Google My Business) egy ingyenes és hatékony eszköz, amely segít

A Google Cégprofil (korábban Google My Business) az egyik legfontosabb eszköz a vállalkozások online jelenlétének erősítésére. De vajon egy webáruháznak is szüksége van rá? Sokan

A TikTok az egyik leggyorsabban növekvő közösségi média platform – nem véletlenül. A rövid formátumú videók futótűzként hódították meg a közösségi média világát, és mind

Mi a lead és hogyan tudod bevonzani? Tegye fel a kezét, akinek az első szava egy új online marketinges projekt kapcsán a lead szó? 🙋♀️

A Google Ads 2025-ben még inkább a mesterséges intelligencia és az automatizáció irányába fejlődik, ami új kihívásokkal és lehetőségekkel állítja szembe a hirdetőket. Ahogy a