
Szükséges-e a Google Cégprofil (Google Cégem) a webáruházak számára?
A Google Cégprofil (korábban Google My Business) az egyik legfontosabb eszköz a vállalkozások online jelenlétének erősítésére. De vajon egy webáruháznak is szüksége van rá? Sokan
A Google Cégprofil (korábban Google My Business) az egyik legfontosabb eszköz a vállalkozások online jelenlétének erősítésére. De vajon egy webáruháznak is szüksége van rá? Sokan
A TikTok az egyik leggyorsabban növekvő közösségi média platform – nem véletlenül. A rövid formátumú videók futótűzként hódították meg a közösségi média világát, és mind
Mi a lead és hogyan tudod bevonzani? Tegye fel a kezét, akinek az első szava egy új online marketinges projekt kapcsán a lead szó? 🙋♀️
A Google Ads 2025-ben még inkább a mesterséges intelligencia és az automatizáció irányába fejlődik, ami új kihívásokkal és lehetőségekkel állítja szembe a hirdetőket. Ahogy a
Kipróbáltunk pár új, eddig nem bevett dolgot, hogy kimaxoljuk a lehetőségeket Nagyon fontos időszak volt a karácsony az ügyfelünknek, ezért igyekeztünk olyan megoldásokat is használni,
A lokális marketing kulcsszerepet játszik a helyi vállalkozások sikerében. Ahhoz, hogy a versenytársak előtt maradjunk és elérjük a potenciális vásárlókat a környéken, szükséges, hogy olyan
Legyen hoteled, szállásod vagy akár egy kis kiadó szobád, egy biztos: az olyan óriások, mint a Booking vagy az Airbnb letarolják a szálláshely piacot, ráadásul
Bármilyen szálláshelyet is üzemeltess biztosan te is észrevetted, hogy ma már hirdetés nélkül szinte lehetetlen labdába rúgni és elérni a potenciális vendégeket. A közösségi média
Ha kicsit is jártas vagy a közösségi média világában, talán te is észrevetted, hogy soha nem alszik. Évről évre új platformok bukkannak fel, a meglévők
2025-re az már senkinek nem kérdés, hogy iszonyatos tempóban változik az online tér és technológia.Új platformok tűnnek fel, a „régieket” pedig hol temetjük, hol újjászületni
A Google Cégprofil (korábbi nevén, Google Cégem) regisztrálása ma már elengedhetetlen minden helyi vállalkozás számára. Az ingyenes eszköz segít abban, hogy a vállalkozás láthatóbbá váljon
A lokális marketing egy olyan stratégia, amely a vállalkozások helyi célközönségének elérésére összpontosít. A cél az, hogy a vállalkozás láthatóbbá váljon a földrajzilag közeli, potenciális