
Kampánytervezés lépésről lépésre
Ne vágj bele tervezés nélkül Nem túlzunk, ha azt mondjuk, kampányaid sorsa már a tervezésnél eldől. Lehetnek nagyszerű, kreatív kampány ötleteid, ha átgondolt tervezés nélkül
Ne vágj bele tervezés nélkül Nem túlzunk, ha azt mondjuk, kampányaid sorsa már a tervezésnél eldől. Lehetnek nagyszerű, kreatív kampány ötleteid, ha átgondolt tervezés nélkül
A tavalyi évben a legtöbb marketinges rendezvényen az egyik fő téma mindig a Google Ads újdonsága, a Performance Max volt. Nem is véletlen, hiszen megannyi
A TikTok 2016-ban robbant be a digitális világba, és azóta hatalmas népszerűségre tett szert. Abban az esetben, ha eddig egy barlangban élted a mindennapjaidat akkor
Az elmúlt hónapokban alig lélegezhettünk fel a Universal Analytics kivezetése, és a megosztó megítélésű Google Analytics 4 átállásából. A techóriás ismét változtat a szabályokon, ezúttal
A Google Ads érzékeny rendszer, kicsit olyan, mint egy pillangó: óvatosan lehet terelgetni, de ha a hirdetés létrehozás átgondolt és jók az alapbeállítások, akkor kis
Tudtad, hogy az Instagramnak 500 millió aktív napi felhasználója van? Éppen ezért olyan fontos, hogy a vállalkozásod jelen legyen ezen a platformon (is)! Hiszen az
Szükséges vagy kötelező a GA4 átállás? Azt hiszem, nyugodtan nevezhetjük minden online marketinges egyik kedvenc eszközének a hivatalosan júliusban megszűnt Universal Analytics platformot. 10 évig
Miért fontos a digitális térben, hogy jók legyenek a marketing méréseid? Egy jó marketingstratégia részét képezi, hogy előre meghatározzuk, mit szeretnénk elérni. Milyen céljaink vannak?
Mi a Meta Advantage+ kampány? Az Advantage+ egy olyan vásárlás célú kampánytípus, ami gépi tanulás segítségével éri el azt a célközönséget, aki az algoritmus szerint
Akármilyen szolgáltatást, terméket vásárolunk cégvezetőként vagy magánszemélyként, az árat mindig megnézzük. Mennyibe kerül? Mi az ára az online marketingnek? Hiába próbáljuk megfogalmazni mindenkinek, hogy a
Ezeket ne hagyd még ki az idei évben! Hihetetlenül izgalmas az idei év online marketing eszközök terén, hiszen az új platformok még jobbak és könnyebben
Mi az a konverzió? Kezdjük is a legelején! Dióhéjban a konverzió jelentéséről: ha a látogatók konvertálnak az oldaladon, az azt jelenti, hogy bizalmat szavaztak Neked
© BeOnweb – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Általános Szerződési Feltételek
design by: fannysdesign.com