
A konverzió jelentéséről érthetően – Hol a helye az online marketingben?
Mi az a konverzió? Kezdjük is a legelején! Dióhéjban a konverzió jelentéséről: ha a látogatók konvertálnak az oldaladon, az azt jelenti, hogy bizalmat szavaztak Neked

Mi az a konverzió? Kezdjük is a legelején! Dióhéjban a konverzió jelentéséről: ha a látogatók konvertálnak az oldaladon, az azt jelenti, hogy bizalmat szavaztak Neked

Profi grafikák egyszerűen? Így csináld! Te is szeretnél minőségi képeket posztolni céged vagy ügyfeleid közösségi média felületeire? Netán a blogodat vagy weboldaladat szeretnéd feldobni néhány

avagy ezért van szükséged megfelelő minőségű vizuális kommunikációra Egyre csak erősödő online jelenlét, növekvő tartalom zaj és egyre több piaci szereplő. De hogy pontosan mire

Amit a ChatGPT-ről tudnod érdemes Hallottál már valaha a ChatGPT-ről? Ha még ez egy teljesen új fogalom számodra, akkor ez a blogcikk neked szól, ugyanis

Tűzd ki a célodat A nulladik, mégis az egyik legfontosabb lépés mielőtt belekezdenél a Facebook marketing stratégiád felépítésébe, hogy tudd, mi a célod ezzel az

A Google-nek optimalizálunk, de a látogatóidnak írunk… Többször is emlegetjük ezt az egyik legfontosabb alapelvet, amikor weboldal szövegírásról beszélünk. Azonban az alapelv első részéről, azaz

Mi az a Google Cégem fiók? Kezdjük egy kis törivel. 2014-ben a Google előrukkolt a Google My Business, magyarul Google Cégem szolgáltatással, ami azon az

A Google keresési kampány az online hirdetések egyik legnépszerűbb formája. Ha szeretnéd te is kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, akkor ezt a cikket mindenképpen olvasd

Annak, hogy mennyire lesz sikeres a webshopod számos összetevője van: Van egy jól kinéző oldalad? ✅ Tele van termékekkel? ✅ Innentől kezdve hátradőlve várhatod a

A Facebook hirdetési felülete számos lehetőséget nyújt, hogy elérd leendő és mostani ügyfeleidet a vásárlói útvonal szinte minden lépcsőfokán. Egészen onnantól, hogy még nem rendelkeznek

Ahhoz, hogy megfelelően pörgesd az éttermed marketingjét a folyamatos fejlődés érdekében haladnod kell a legújabb technológiákkal és kommunikációs csatornákkal. Fontos azt a tényezőt is figyelembe

Nem túlzunk, ha azt mondjuk, hogy az egész marketinges szakmát lázba hozta 2020 októberében a Google Analytics legújabb verziójának a megjelenése. Mindenkiben felmerültek a kérdések,