
Így célozz a TikTokon – Célközönség útmutató
Targeting TikTok-on avagy a TikTok célközönség beállítása Egy-egy online hirdetés sikerét nagyban befolyásolja, hogy valóban a jó célközönség látja-e. Szerencsére a közösségi média platformokon erre
Targeting TikTok-on avagy a TikTok célközönség beállítása Egy-egy online hirdetés sikerét nagyban befolyásolja, hogy valóban a jó célközönség látja-e. Szerencsére a közösségi média platformokon erre
Hirdetnél TikTok-on? – Létrehozzuk a fiókod! Még nem mindenki hirdethet – TikTok hirdetési fiók létrehozása Ha úgy határoztál, hogy a TikTok a megfelelő platform a
TikTokon vagy (és!) facebookon hirdessek? Végre kipipálhattad a teendőid listáján a közösségi médiát. Megtanultad (vagy a marketingesed) a Facebookot, az Instagramot, van szuper ‘social calendar’
Targeting TikTok-on avagy a TikTok célközönség beállítása Egy-egy online hirdetés sikerét nagyban befolyásolja, hogy valóban a jó célközönség látja-e. Szerencsére a közösségi média platformokon erre
A TikTok-on jó tartalommal a márkádat, cégedet könnyedén ki tudod emelni a piacon. Őszintén, emberi módon tudod bemutatni azt, akár egy teljesen más oldalról is,
Az alapok Átlagosan a TikTok felhsználók majdnem egy órát töltenek aktívan az appot nézegetve. Nem véletlen, hiszen érdekesebbnél érdekesebb videó tartalmat néznek rajta. Ha a
Először is fontos, hogy minden potenciális vevődnek a megfelelő üzenetet közvetítsd és mindezt a megfelelő időpontban. Ha egy újdonsült érdeklődőt rögtön egy sales ajánlattal lepsz
A/B tesztek Nálad, Nálam – a kisebb vállalkozásoknál Az előző cikkben írtam pár gondolatot az A/B tesztelésekről, hogy mi is ez, hogyan kellene csinálni és
Google Analytics fiók létrehozása Miért van szükséged Google Analytics-re? A Google Analytics egy ingyenesen használható eszköz a weboldalad forgalmának és teljesítményének monitorozására. Ha van weboldalad,
Van egy-két online marketing eszköz amivel mindenki tisztában van, és van jópár aminek az ismerete még a marketing szakemberek körében is ritka, de nem is
A legnagyobb hiba amit elkövethetünk egy elkészült Google Ads kampány után, ha úgy érezzük, hogy kész vagyunk és nyugodtan hátradőlhetünk. Pedig, ha szeretnénk kihozni a
A Facebook posztok megírása mindig egy kicsit érdekes témakör. Sokszor mi magunk is visszautasítunk megkereséseket, mert vannak bizony olyan témák, amikben nem tudunk otthonosan mozogni
© BeOnweb – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Általános Szerződési Feltételek
design by: fannysdesign.com