
Instagram követők szerzése 2022-ben – Így csináld és így ne!
A 2010 óta elinduló közösségi platform az évek során egyre nagyobb figyelmet kapott, amit a hirdetők is hamar észrevettek. A 18-49 éves korosztály szépen lassan
A 2010 óta elinduló közösségi platform az évek során egyre nagyobb figyelmet kapott, amit a hirdetők is hamar észrevettek. A 18-49 éves korosztály szépen lassan
2022-ben a Google Ads bevezette a Performance Max kampánytípust. Ez alatt az idő alatt rengeteg változtatáson és fejlesztésen esett át. Kezdetben szidtuk, majd kezdtük megkedvelni,
amikkel elkaphatod az utolsó pillanatban vásárlók kezét Szinte kettőt sem pislogunk és már itt van a Karácsony. A szeretet és a meghittség ünnepe, szokták mondani…
Az év végi hajrában könnyedén elfelejtődhet a karácsonyi marketing ötletek fontossága, aztán amikor december közepén észbe kapunk, akkor bizony már nincs idő megtervezni és kivitelezni
Az akciós időszakok minden kereskedelmi egységnél jelentős forgalmat generálnak, de a növekvő kedvezmények hatására egyre inkább csökken az árrés. Valóban az árkedvezmény a legjobb akciózási
8 előkészítési megoldás, 10 marketing ötlet, 11 csatorna, 13 célzási ötlet Black Friday minden évben van és minden évben nagy hype veszi körül. Ezzel a
Ignorálhatod, de mi lenne, ha inkább az elsők között aknáznád ki a TikTokot? Emlékszel rá mi volt, amikor indult a Facebook vagy az Instagram? Sokan
Targeting TikTok-on avagy a TikTok célközönség beállítása Egy-egy online hirdetés sikerét nagyban befolyásolja, hogy valóban a jó célközönség látja-e. Szerencsére a közösségi média platformokon erre
Hirdetnél TikTok-on? – Létrehozzuk a fiókod! Még nem mindenki hirdethet – TikTok hirdetési fiók létrehozása Ha úgy határoztál, hogy a TikTok a megfelelő platform a
TikTokon vagy (és!) facebookon hirdessek? Végre kipipálhattad a teendőid listáján a közösségi médiát. Megtanultad (vagy a marketingesed) a Facebookot, az Instagramot, van szuper ‘social calendar’
Targeting TikTok-on avagy a TikTok célközönség beállítása Egy-egy online hirdetés sikerét nagyban befolyásolja, hogy valóban a jó célközönség látja-e. Szerencsére a közösségi média platformokon erre
A TikTok-on jó tartalommal a márkádat, cégedet könnyedén ki tudod emelni a piacon. Őszintén, emberi módon tudod bemutatni azt, akár egy teljesen más oldalról is,
© BeOnweb – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Általános Szerződési Feltételek
design by: fannysdesign.com