Képek a keresőoptimalizálásban
Miért használj képeket a weboldaladon? Sokan megfeledkeznek róla. Bár erről is, mint mindenről, megoszlanak a vélemények. A képek alapvetően jók. Azért jók, mert jók. Te
Miért használj képeket a weboldaladon? Sokan megfeledkeznek róla. Bár erről is, mint mindenről, megoszlanak a vélemények. A képek alapvetően jók. Azért jók, mert jók. Te
Néhány dolog a Facebook hírfolyamom karácsonyi kampányaival kapcsolatban Régen írtam, régen posztoltam bármit is. Annak ellenére, hogy igyekeztem előre dolgozni idén karácsonykor (is), sikerült túlpörögni
Akkor itt van néhány egyszerű online marketing megoldás B2B piacon – de nem minden cégnek Akkor kinek? Olyan vállalkozások számára, akik a cégek, irodák napi munkáihoz
A régi látogatód vagy vásárlód jó üzlet lehet. Csak az van, hogy nem teszel semmit azért, hogy őket visszarántsd a weboldaladra. Vagy kétségbeesett próbálkozásokat teszel:
A tartalmi koncepciód legfontosabb eleme: A tartalmak. De honnan szedjük a tartalmainkat és egyáltalán miről is kellene írnunk, ami teljesíti a céljainkat, ahogy azt az
Használható csatornák a tartalommarketingedhez Az előző cikkben beszéltünk arró, hogy milyen céllal készítünk tartalmi stratégiát. Ezt tisztáztuk is, most nézzük meg, hogy a tartalmakat milyen
A weboldalad kezdőoldala egy kérdéses pont. Régebben jó volt egy köszöntő vagy egy rövid bemutatkozás is, aztán vagy elolvasták vagy nem. Ma már ezek a
Vágjunk bele, és szedjük rendbe kicsit a marketingedet. A célom az (és ebben szeretnég segíteni), hogy kicsit feltérképezzük a céged, vállalkozásod helyzetét, utána kialakítsuk a
Itthon egy szóban az OnSite ReTargeting megoldás: Optimonk Egy szóban pedig az OffSite ReTargeting: ReMarketing Ilyen egyszerű ez az egész. Ha kicsit jobban belenézünk a
A kérdőíved alján van egy megerősítő oldal: Itt is vannak még beállítások, ezeket is nézd át. Én egyiket sem szoktam bepipálni, de Te döntesz. Viszont,
Avagy mikre figyelnek a kivitelezők és miket tanulhatsz Te is Tőlük (Ingyen tippek) Hirdetsz a Facebook-on, mert végülis a céged Facebook oldalán ott volt a
Facebook-ozz úgy, mint a konkurenciád Az elmúlt hetekben elég sok statisztikai adat látott napvilágot az emberek Facebook-ozási szokásairól. TényMindenki általában este 6 és 9 óra
© BeOnweb – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Általános Szerződési Feltételek
design by: fannysdesign.com