13 remarketing ötlet, amit azonnal használhatsz

 

Néhány ReMarketing ötlet

A példákban egyszerűbb URL struktúrákat néztem, hogy mindenki lássa, hogy kb. milyen beállításokat kell eszközölni. A Te weboldaladon valószínűleg másképp néznek ki az URL-ek, ezért ezt lehet, hogy módosítanod kell.

1. A termékedet/szolgáltatásodat reklámozd olyanoknak, akik meglátogatták a weboldaladat, de nem rendeltek. De ne ugyanazt reklámozd, adj nekik valamivel többet, mint amit a weboldalon elérnek. Adj bármilyen bónuszt, ajándékot vagy egy ingyenes szállítást.

2. Ha nem vett senki semmit, adj el neki egy olcsóbb, szinte beszerzési áron egy belépő terméket. Ezen nem kell keress semmit, csak lépjen át a vevőd egy küszöböt. Utána pedig adj el neki UpSell-ben valamit.

3. Iratkoztasd fel azokat, akik jártak a weboldaladon, de nem vettek igénybe semmit, nem iratkoztak fel és még csak nem is vásároltak. Ezután már tudod őket “követni” e-mailekkel és fel tudod építeni a céged pozícióját. 

4. Gyűjtsd a LIKE-olókat. Akár mindenkitől, aki meglátogatta az oldaladat, de szűkítheted olyanokra, akik legalább 2-3 aloldaladat megnézték. 

5. Kommunikálj nekik a Facebookon, kelts bennük bizalmat, hogy aztán Nálad vásároljanak.

6. Szólítsd meg azokat, akik ugyan telepakolták a kosarukat a webáruházban, de nem küldték el a rendelésüket. Nem is gondolnád, mennyien vannak.

7. A nem vásárlóidnak dobj be egy kupont, ami 2-3 nap határidővel fut.

8. Ajánlj egy olcsóbb vagy egy másik alternatívát abból a termékből, amit megnézett, de nem vett meg. Vagy akár ajánld fel azt a termékkategóriát, amiben a már általa megtekintett termék volt.

9. UpSell: Vett már valamit az ügyfeled? Akkor turbózd fel a vásárlását: Ajánlj neki egy nagyobb kiszerelést vagy egy csomagajánlatot.

10. Megvette már, de Te tudod, hogy egy hónap múlva megint szüksége lesz rá. Egy hónap múlva ajánld Neki ugyanazt a terméket.

11. Cross-Sell: Vett valamit, de rengeteg kiegészítőd van hozzá. Ajánld fel Neki.

12. Minden blog olvasódnak ajánlj fel egy egyedi belépő terméket olcsón, akár beszerzési áron is.

13. Ha már blog. Ha van a webshopodnak egy külső blogja, vagy akár ismersz olyan blogot, ami a Te témáddal foglalkozik, akkor abba az oldalba is beillesztheted a ReMarketing kódot és akkor azoknak az olvasóknak is tudsz hirdetni akár egy belépő terméket is.

Szeretnéd te is használni? Kattints ide és nézd meg, mit is tud még a Remarketing összeszerelési útmutató. Adok egy kis kedvezményt, és teleraklak bónuszokkal is, amiből az egyik egy e-mailes ügyfélszolgálat lesz, amit az útmutatóval kapcsolatban használhatsz fel.

Kéred?