8 ötlet a csalidhoz

8 rövid, működő csaliötlet, amiket kipróbáltunk

E-mail sorozat

Állíts össze a legolvasottabb blogjaidból egy rövid e-mail sorozatot, vagy mondd fel videóra, vagy ollózz össze egy ebook-ot belőle

Kupon

Készíts kupont - ez lehet kedvezmény vagy ajándék vagy egy ingyenes szállítás is
Ezt lehet a saját kuponod is, de kérhetsz be a keresztmarketing partnereidtől is
Viszont: A kuponok tapasztalatom szerint az első kontaktusnál kevésbé működnek. Inkább egy kilépő pop up-nál vagy remarketing kampányoknál működik jobban

Kipróbálási lehetőség

Ha olyan a szolgáltatásod, terméked, amit ki lehet próbálni, akkor ajánlj fel egy ingyenes próbaidőszakot. Szoftvernél szokott lenni pl. egy 14 vagy 30 napos ingyenes kipróbálási lehetőség.

Ebook

Készíts egy ebook-ot (fentebb már írtam róla), de ez lehet egy teljesen különálló anyag is, amiről eddig még nem írtál. Nekem pl. 7 ebook-om van különböző témákban és egyikről sem publikálok nyilvánosan.
Ez lehet esettanulmány, vagy egy lépésről-lépésre útmutató

Videó

Csinálj egy videót, amiben valamilyen módon segítesz a közönségednek. Azt kell mondjam, hogy most ez a legjobb. A videód egyébként szólhat az ebook-odról is.

Tesztnap / ingyenes előadás

A 3-as ponthoz hasonló a tesztnap is. Itt ugyanúgy egy ingyenes kipróbálási lehetőséget adsz egyetlen egy nap erejéig. Ehhez még hozzácsaphatsz különböző programokat, eseményeket és máris egy nagyszabású tesztnapod lesz.
Autóértékesítésnél ilyen például egy nyílt nap, de ezt akár te is megcsinálhatod. Tarts egy rendezvényt vagy egy ingyenes előadást a témádban.

Lista

Készíts el egy ütős checklist-et vagy kérdőívet a témádban. A listákat nagyon szeretjük, nekem is van pl. a Facebook posztoláshoz egy témalistám és egy eszközlistám is ebook-ként. Nagy segítség néha ránézni és a legütősebb kampány címsorokat is ezekből tudod megírni ("8 apró csaliötlet, ha ...")

Hozzáférés

A piacunkon vannak olyan folyamatok, tanulmányok, útmutatók, amiket nem szívesen adunk ki, de csaliként kiadhatod egy hozzáférésként. Erre már üzleti modellek is épültek, de te is megcsinálhatod.

 

Hát akkor válassz, de ha neked van valami extra jó ötleted még, akkor ne hagyd ki, oszd meg, hátha valaki lenyúlja az ötleted.