Az ajánlatod
Hogyan készíts jó ajánlatot?
Minden Banner kampánynak van egy célja. Az a célod, hogy a célcsoportod vásároljon, feliratkozzon vagy ajánlatot kérjen, vagy mobil megjelenések esetén egyre népszerűbb a telefon. Te döntöd el, mi a célod. De ehhez kapcsolódóan kell készítened egy ajánlatot.
Amit NE csinálj
Ne tedd ki a termékedet egy árcédulával a céloldaladra
Csomagold be szépen, ahogy azt a marketingesek is csinálják Neked. Tölts fel egy képet magáról a termékről és a csomagolásról is. Lássák a vevők, hogy ezt így fogják megkapni.
Ne 10.000 Ft-ot írj ki az árcédulára
Írj ki 9.990 Ft-ot, 10 Ft a mínuszod, tudom, de sokkal jobban hangzik.
Ne csak egy terméket adj el
Adj el hozzá valami mást is, ami Neked ingyen van, vagy nem kerül sokba. Vagyis: Adj el csomagban! Add el a terméked és adj mellé egy kiegészítő terméket vagy szolgáltatást. Így már az árat is megemelheted. Ugyanezt csináld szolgáltatások esetén.
+1: Egy jó megoldás lehet, ha a termékedhez kínálsz egy rövid, de hasznos sorozatot. E-mailban vagy egy kinyomtatott füzet formájában. Egyszer kell megírnod, és max. a nyomtatásra költesz.
+1: Adj egy ajándék kupont a következő vásárlásra. Máris kétszer fog vásárolni egy vevőd
Ne csak egy választási lehetőséget adj
Duplázd meg az ajánlatod, de mindkettőben más legyen a kiegészítő termék. Az egyik csomagodat adhatod kicsit drágábban is, nagyobb bevételed lesz.
Ne árengedményezz
Vagyis ne %-ban fejezd ki az engedményed. Adj inkább ugyanazon az áron valami mást is ajándékba.
“Most 50% kedvezmény” helyett:’1-et fizet 2-t kap’ (ha jól láttam több cégnél is bejött)
Ne hagyd egyedül
Mondd meg a vevőnek, hogy mit csináljon, hogy az övé legyen a csomagod.
“Tegye a kosárba” “Iratkozzon fel” “Vásárolja meg” “Kérjen ajánlatot” “Hívjon, segítek”
+1: Ne hagyd, hogy csak egy dolgot vegyen
Ha a vevőd rászánta magát a vásárlásra, és már a kosárba tette a cuccodat, akkor ajánlj fel neki egy plusz terméket. Ez ne legyen túl drága és kapcsolódjon az eredeti ajánlatodhoz. Egy kiegészítő, egy plusz szolgáltatás.