Black Friday marketing stratégia

Black Friday és karácsonyi marketing tippek

8 előkészítési megoldás, 10 marketing ötlet, 11 csatorna, 13 célzási ötlet

Black Friday minden évben van és minden évben nagy hype veszi körül. Ezzel a nappal hivatalosan is elkezdődik a karácsonyi vásárlási láz, és, hogy mégis mennyire komoly, mi sem mutatja jobban, hogy a hazai legnagyobb e-kereskedők már 1 héttel a “hivatalos” Black Friday előtt is Black Friday-t tartanak. Őrület.

Kérdés, hogy ekkora lázban érdemes-e neked is Black Friday-ra kampányolnod, és ha igen, akkor milyen marketing stratégiával tudod ezt jól megtenni? Ezt szedtük most össze neked egy részletes cikkben (mindenféle összeollózott tartalom nélkül).

Mi a Black Friday és mi a története?

A Black Friday (magyarosan Fekete Péntek) mindig a hálaadást követő pénteken van. Mivel a hálaadás az Egyesült Államokban mindig november negyedik csütörtökére (és egyben utolsó csütörtökére) esik, így a Black Friday mindig november utolsó péntekje. 2021-ben ez november 26.

A név 1966-ban alakult ki, ezen a napon indult el a karácsonyi bevásárlási láz, Magyarországon 2014-ben kezdték el “alkalmazni”.

Azt azonban kevesen tudják, hogy miért is “Black” ez a Friday: A “fekete” jelző általában valami negatív tartalmat sugall (gondoljunk csak a fekete hétfőre), és nincs ez másképp itt sem. Az első Black Friday napon akkora közlekedési dugók alakultak ki a városokban, hogy a rendőrség nevezte el ezt a napot fekete pénteknek.

A Black Friday napjával nincs vége

Habár a Balack Friday minden évben (elvileg) november utolsó péntekjére esik, a lelkes marketing szakma ebből is kipréselte azt, amit csak tudod:

  1. Egy héttel a Black Friday előtt megjelent a Pre-Black Friday
  2. Van, ahol nem egy nap a Black Friday, hanem egész hétvége, ez a Black Weekend
  3. Több helyen erre is rákontráznak, és egy hétig tartják a Black Friday akciókat, ez a Black Week
  4. És persze ott van a Cyber Monday, ami a Black Fridayt követő első hétfő

Akcióból nincs hiány, csak győzd termékkel, hirdetési költséggel és persze nyereséggel.

Az kereskedelem legnagyobb dobása

Tetszik vagy nem tetszik, beszállsz vagy nem, ez a nap a kereskedelem és most már az e-kereskedelem legnagyobb durranása. Mindenki csinálja, óriási reklámzaj van ezen a napon és mindenki erről beszél. 

Óriási hype van körülötte és biztosra veszem, hogy a vevőid is kíváncsian várják, hogy mi lesz a te Black Friday ajánlatod.

 

Neked kell eldöntened, hogy beszállsz-e, de ha beszállsz, akkor valami nagy dobással kell készülnöd, hogy a piac figyeljen rád - másképp nem megy.

Black Friday marketing stratégia - kampány ötletek a teljesség igénye nélkül

Csak egyszerűen

Adj brutális kedvezményt a cuccodra. Ez mindig beválik, a nagy kedvezmény sok eladást és nagy figyelmet tud generálni. Ezzel nagyot nem lehet hibázni. Ideális lehet úgyis, ha nem az eladás a cél, nincs profitod ezen az akción, de sok emberhez eljutsz és sokan megismerik a márkádat.

1+1, 2+1, 3+1 akció 

Ha nincs lehetőséged nagy kedvezményt adni. Kisebb árrésű termékeknél jó megoldás lehet egy +1 termék vagy ajándék, bónusz akció. Ezzel tudod növelni a kosárértéket is, de nem kell teljesen lemondanod a profitról.

Minden órában más akció

Egy nap, óránként más kedvezménnyel. A kedvezmények legyenek vonzóak, de minden órában más termékre más kedvezményt adj. Ha használsz email listát vagy közösségi felületeket, ideális lehet egy ilyen kampány, mert folyamatosan fenntartja a célcsoport figyelmét és aktivitást generál.

Csökkenő kedvezmények

Naponta vagy óránként csökkenő kedvezmények. Ha egy napig tartod a Black Friday akciót, akkor lehet óránként csökkenteni a kedvezményeket. Ha egy hétvégén keresztül tartod, akkor minden nap lehet más kedvezményt adni. Ez is kicsit izgalmassá teszi az akciót és megvan a sürgető hatás is, hogy minél előbb vásároljanak a vevőid.

Black Friday kuponok csak feliratkozóknak

Ügyes megoldás ötvözni a marketing eszközeidet. Készíts egy Black Friday feliratkozási kampányt, ahol előre fel kell iratkozni a kedvezményekért, amiket kuponokon adsz ki. Black Friday előtt több ilyen feliratkozási kampányt is tudsz futtatni, a kuponokat pedig csak aznap lehet felhasználni. És ezzel még a listádat is tudod bővíteni.

Keresd az ajánlatokat

Használd a webshopod és a játék, keresgélés örömét. Rejts el a webshopod alkategóriáiban, termék oldalain különböző kisebb és nagyobb kedvezményű kuponokat. Ezekért a felhasználóknak át kell néznie a webshopot, böngésznie kell, ami örömmel tölti el, és a végén még kedvezménnyel is tud vásárolni.

Valami extra INGYEN

Ha nem tudsz nagy kedvezményeket adni, akkor adj valami extra szolgáltatást ingyen. Ez lehet az akció mellett ingyenes szállítás, összeszerelés, extra garancia. Bármi, ami a vásárlás értékét tudja növelni.

Ajándék minden rendeléshez

Élj a meglepetés erejével, ne mondd el, mit adsz ajándékba, csak említsd meg, hogy lesz ajándék. A kedvezményes termékek mellé csomagolj valami ajándékot nagyobb értékben. A meglepetés ereje felcsigázza a vevőidet és szívesen vásárolnak emiatt.

Egy látogató két kedvezmény

A dupla kedvezmény: Egy vásárlásból rögtön csinálj két vásárlást úgy, hogy a vásárló továbbadhat egy kedvezményes kupont az ismerősének, barátjának. Így egy vásárlóból, egy marketing költség mellett két vásárlót is tudsz szerezni, ráadásul mindketten jól járnak, hiszen kedvezménnyel vásárolnak.

+1.

Légy kreatív és csinálj valami mást, mint a konkurenseid. Ha nem akarsz vagy nem tudsz óriási kedvezményekkel kitűnni a tömegből, akkor találj ki valami egyedit. 2021-ben az IKEA Green Day kampánya erre talán a legjobb példa.

ikea_greenday

A fenti kampányok csupán ötletek, minden piacnak meglehetnek a specifikumai, ami miatt ez vagy az a kampány ötlet nem működik. Ötletelj, kombinálj és alakítsd ki a saját Black Friday kampányodat.

Mi a célunk a Black Friday marketinggel?

Mielőtt belevágsz, fontos eldönteni, hogy mi a célod a Black Friday kampányoddal, miért csinálod és mit akarsz vele elérni. Ahogy a marketing kampányaid többségének, a Black Fridaynak is különböző céljai lehetnek. 

Ilyen lehet pl.

  1. A vásárlások számának növelése
  2. Ismertség növelése
  3. Felülni a hype-ra
  4. Adatbázis építése
  5. Kötelező megjelenés, mert a pályatárs is csinálja

Kell-e neked a Black Friday kampány?

Itt érzem fontosnak, hogy megemlítsem azt, kell-e egyáltalán a Black Friday alkalmából marketing stratégiát tervezned. Nehéz kérdés, nagyon sok mindentől függ. Sokan azt a tábort erősítik, hogy ez jó, nagy a hype, sokan ekkor vásárolnak és végül is az árrés elbírja. A másik oldalon pedig az “okos” marketingesek vannak, akik azt mondják, ha teljes áron is el tudjuk adni a termékünket, minek akciózzuk le. Mindkét tábornak igaza van, nem is lehet így egyértelműen döntést hozni. Amit érdemes mérlegelni:

  • Olyan-e a piac, a szegmens, ahol lehet Black Friday kampányokat indítani?
  • Mekkora az árrésünk, tudunk-e nagy kedvezményt adni?
  • A pályatársaknak, konkurenseknek van Black Friday kampánya?
  • Az előző években megérte-e ez a cégnek?
  • Ki tudunk szolgálni egy nagyobb rohamot, ha beindul a Black Friday kampány?
  • Rengeteg kérdés merül fel, amikor minket is arról kérdeznek, legyen-e Black Friday kampány.

Mi egyértelműen nem tudunk nemet és igent se mondani. Egy erős B2C piacon, ruházati, elektronikai, tartós fogyasztási cikkek piacán egyértelműen ajánljuk, amennyiben az árrés engedi és tudunk egyedi vagy a pályatársakhoz hasonló ajánlatot nyújtani a piacon. 

B2B piacon, főleg szolgáltatás esetében nem javasoljuk, mert a szegmens nem indokolja. Szoftverek esetében azonban teljesen elfogadott egy B2B piacon egy-egy Black Friday ajánlat. Ha nincs elég árrésed vagy nem akarsz akciózni, akkor érdemesebb kreatívabb kampányokban gondolkodni, ami a brandedet erősíti inkább és kisebb veszteséget okoz számodra.

A Black Friday marketing stratégiádban használható felületek, csatornák

Majdnem minden felületet használhatsz a Black Friday kampányod során, de nem mindegy hogy használod. Ebben a kampányidőszakban 20-30%-kal is meg tudnak drágulni a kattintási költségek, ezért érdemesebb az ingyenes megoldások felé fordulni. 

Amikben érdemes gondolkozni:

Social felületek
ahol a legjobb eléréseket generálod kampányon kívül is. Ilyen pl. Az Instagram, Facebook, TikTok, de szóba jön a LinkedIn, Youtube is.

Weboldalon belüli popup-ok
ahol a már meglévő látogatóid tudod navigálni

Weboldal megoldások
Weboldalon belül is vannak megoldások, amiket Black Friday esetén külön érdemes használni

    • Sliderek és kisebb bannerek
    • Írd a termékeid mellé, hogy ezek limitáltan elérhetőek
    • Tüntesd fel az akciós és eredeti árat is, hogy érzékelhető legyen a különbség
    • Alattomos technika, de működik, ha megjeleníted, hogy hányan nézik az adott terméket
    • Jelezd a raktárkészletet is, érzékeltesd, hogy már csak pár darab elérhető ezen az áron

Push üzenetek
Ha van beépítve push notification az oldalba, akkor azon keresztül gyorsan tudsz üzenetet küldeni a felhasználóknak az egyedi ajánlataidról

Hírlevél
Bízom benne, hogy van hírlevél listád. Habár ebben az időszakban megtöbbszöröződik a kiküldött hírlevelek száma, ettől még az egyik legjobb eszközöd lehet a Black Friday kampányod promótálására.

Facebook és Instagram hirdetések
Ezekkel a kampányokkal a legrelevánsabb közönségeket tudod megcélozni, köztük a remarketing listáidat vagy a hasonmás közönségeket. A hirdetések esetében azonban fontos, hogy ezen a napon megdrágulnak a hirdetések, alacsony költés mellett nem fognak érvényesülni a kampányaid.

TikTok kampányok
Jó hír, hogy a TikTok még olcsó (2021-et írunk), és ez valószínűleg a Black Friday napján sem lesz másképp. Biztos fog drágulni, de még mindig meg fogja verni CPC-ben a Facebook vagy Instagram kampányaidat.

Google Display vagy Youtube kampányok
Kevesen használják, de egy jól beállított Google Display vagy egy jó Youtube kampány is nagyon jó eszköze lehet a Black Friday kampányodnak. Kiemelném itt az aktív vagy remarketing közönségekre célzott kampányokat vagy a Google Discover elhelyezést.

Google Shopping kampányok
Webshopoknál kötelező a Google Shopping kampány, amit a Black Friday alkalmával is kihasználhatsz. Itt termékcsoportokra való kereséskor azonnal megjelensz, ha pedig a Shopping feed-edet extra, Black Fridayhez tartozó paraméterekkel is 

Tiktok_hetek_blog_borito (16)

A keresési kampányok szövegei
Az általános szöveges keresési kampányok egyre inkább háttérbe szorulnak az e-kereskedelemben, pedig ezek a kampányok is jól teljesítenek. Amiért a Black Friday időszakban hasznosak lehetnek ezek a kampányok, hogy a szövegekben, bővítményekben külön fel tudod hívni a figyelmet a Black Friday akciókra.

Influencer kampányok
Az influencer trend viszont abszolút megy még mindig, és ezt a Black Friday alkalmával is meg lehet lovagolni - ha időben lépsz. Az influencer kampányok nem csupán egy brand bevezetésénél, nagy közönség elérésekor hasznos, egy rövidebb kampányt, jelen esetben a Black Fridayt is meg tudod támogatni vele. Az influencer kampányok elérési költsége még kedvező, ezt meg lehet lovagolni ebben az időszakban is.

A célcsoport megválasztása

A Black Friday-nél alkalmazhatod a korábbi kampánycélzásaidat is, azonban ha komolyan megtervezed a Black Friday marketing stratégiádat, akkor nagyon jó célcsoportokat is találhatsz.

Fontos megvizsgálni mindenek előtt azt, hogy milyen terméket árulsz és korábban építettél-e magadnak hírlevél vagy remarketing listákat.

Ha a terméked alapvetően könnyen eladható, mert mondjuk impulzus termék vagy tömegcikk, akkor könnyebb helyzetben vagy és célozhatsz nagy, ún. hideg közönségekre demográfia vagy érdeklődési alapon. De már ezen termékcsoportok esetén is gondolkodhatsz remarketing célzásokban.

Amennyiben eddig nem építettél listákat, nincsen email adatbázisod vagy még nemrég indultál és alacsony az ún. “meleg” közönséged, akkor használhatsz hideg célzásokat, de érdemes átgondolnod, hogy ki akarsz-e lépni a Black Friday harctérre. 

Ha azonban kilépsz, és a terméked is olyan, és még listáid is vannak, akkor az alábbi célzásokat érdemes használnod:

Ún. “hideg” célzás esetén célozz

  • érdeklődés vagy demográfiai alapon (Facebook és Google esetében)
  • hasonmás közönségekre, amiket releváns remarketing listákból hoztál létre (Facebook esetén)
  • elhelyezési listák alapján, célozz olyan oldalakra, amiket ismer a célcsoport és gyakran meg is látogat (Google Display esetén)
  • a piacodra jellemző Youtube csatornákra, videókra (Youtube hirdetés esetén)
  • konkurensekre vagy pályatársakra (Facebook esetén)
  • olyan személyekre, akik adott kulcsszavakat, weboldalakat ütöttek be a Google keresőjébe (Google Display esetén)

“Meleg” célközönségek esetén célozz:

  • a weboldalad látogatóira, mondjuk, akik az elmúlt 180 napban látogatták meg az oldaladat (Google és Facebook esetében)
    Őket szegmentálhatod is:
    • az összes blogcikk olvasóra
    • a kosárba helyezőkre
    • a vásárlókra
  • a Facebook vagy Instagram oldalad követőire
  • az összes hírlevél feliratkozódra is tudsz hirdetni (ha az adatvédelmi rendszered engedi) vagy emailt küldeni

A “forró” célközönség minden esetben a legjobb célközönséged lehet nem csak Black Friday alkalmával, hanem az általános kampányoknál is. Ilyen célközönség lehet:

  • az elmúlt pár napban feliratkozók
  • akik az elmúlt pár napban olvasták a blogodat
  • akik megtekintették egy-egy termékedet, vagy már kosárba is helyezték
  • akik elindították a checkout folyamatot, de nem fejezték azt be

Minél alacsonyabb büdzsével indulsz egy Black Friday kampányra, annál inkább érdemesebb a forróbb közönségeket használni, persze, ha van ilyened és az eladás a cél. 

Ha kicsik ezek a közönségek, akkor kezdj el a melegebb, majd hideg listákra hirdetni. Ha egyáltalán nincsenek ilyen listáid, vagy a célod a brand ismertséged növelése, akkor egyértelműen a meleg listákra kell célozz.

Ha eldöntötted, hogy lesz Black Friday kampányod, megcsináltad a matekot és úgy érzed, neked ebbe be kell szállnod, akkor a fenti kampányötletek, felületek és célzások segítenek neked egy jó Black Friday marketing stratégiát kidolgozni.

 

Hogyan készítsd elő a Black Friday kampányodat?

Csinálhatod előre tervezés nélkül, megadhatod az akciót és péntekre beidőzíted a hírleveleket, kampányokat és posztokat, és készen is vagy. Ez is hoz sikereket, egyébként sem mindig érdemes túlgörcsölni a kampányokat.

Azonban, ha egy kicsit előre tervezel, akkor van pár lépés a Black Friday előtti hetekben, amiket, ha megcsinálsz, javíthatod a kampány eredményeket.

Forgalomterelés

Ahogy fentebb is írtam, a Black Friday kampányok esetén a forró vagy meleg közönségek a leghatékonyabbak. Emiatt első lépésként érdemes lenne már a Black Fridayt megelőző hetekben, napokban - és persze egész évben - nagy mennyiségű releváns forgalmat terelned a weboldaladra. Erre ideálisak a forgalom alapú kampányok, ilyet lehet csinálni a Facebookon vagy TikTokon is. Én azért szeretem alkalmazni, mert olcsón tudok érdeklődő fázisú közönséget terelni az oldalra, akiket aztán remarketing listákba gyűjtök. Ha novemberben, vagy csak a Black Friday előtti héten futtatsz ilyen kampányokat, akkor is elég nagy közönséged lehet ahhoz, hogy jó Black Friday kampányt futtass.

Adatbázis építés

Érdemes már előre feliratkoztató popupokat beépíteni az oldalra, ahol elsőként lehet értesülni a Black Friday ajánlataidról. Egyszerű a menet, beépíted az oldalra pl. az Optimonkot és időzített kampányt futtatsz, ahol azt ajánlod, hogy iratkozzanak fel a hírlevélre és értesüljenek elsőként a Black Friday ajánlatokról. Ezt persze haladó szintre is emelheted, amikor a látogatók csak az adott aloldalhoz tartozó ajánlatra iratkoznak fel.

A fenti forgalom kampányokkal jól kombinálható megoldás a bázisod építésére alacsony költségek mellett.

Feliratkozó kampányok

A forgalom alapú kampányaidat és a feliratkozást össze is olvaszthatod és készíthetsz feliratkoztató kampányokat Facebookon vagy akár a Google Display hálózaton. Ideális lehet erre egy Facebook lead kampány. 

Facebook értesítések új posztról

Facebookon kérd a követőidet, hogy állítsanak be értesítést az oldaladdal kapcsolatban. Így ha kiteszel egy új tartalmat, Black Friday ajánlatot, arról azonnal kapnak értesítést. Nagyobb aktivitása lehet az oldaladnak és így a posztjaid organikusan is jobb elérést fognak hozni.

Analytics elmzés

Google Analyticsben nézd át a leglátogatottabb oldalaidat. Ebből kiderül, mire kíváncsiak a vevőid, mire érdemes Black Friday ajánlatot kidolgozni. Beállíthatsz ezen oldalakra külön popupokat, hogy iratkozzanak fel.

Árrésvizsgálat

Biztos fejből tudod, de nézd át a termékeidet és nézd meg, melyik termékeden mekkora az árrés és mekkora kedvezményt tudsz adni. Ezt még vesd össze a legtöbbet vásárolt termékeddel valamint az 5. pontban írt Google Analytics statisztikákkal, és ez alapján alakíts ki Black Friday ajánlatokat.

Upsell

Az akció, a kedvezmény megeszi az árrésedet, ezért jó lenne valahol pénzt is keresni. Dolgozz ki az akciózott termékekre upsell, cross-sell, downsell ajánlatokat. Ezeknél nem is kell akkora kedvezményt biztosítanod, így is lesz, aki megveszi. Ha az árrésekben annyira nem is jársz jól, az mindenképp pozitív, hogy azonos reklámköltés mellett nagyobb lesz a kosárértéked.

Vevő élettartam növelés

Ne egyszeri Black Friday vásárlókban gondolkozz, hanem visszatérő vevőkben. Találd ki előre, hogy az új vásárlókat, akik Black Fridayre jöttek, hogyan tudod újra vásárlásra rábízni. Legyenek kuponjaid a kiküldött csomagban, vedd fel a vevőket a törzsvásárlók közé, küldj utánkövető emaileket. Ha november utolsó péntekén még buksz is a vevőn, később egy másik terméken profitot tudsz termelni rajta.

Ha rákészülsz a Black Fridayre, akkor nagyon összetett és rendszerezett kampányod lehet, aminek megvan az elő- és az utóélete is. Enélkül is jól fog sikerülni a kampányod, de ha ezeket az apróságokat még hozzáteszed, akkor tuti a siker hosszú távon is.

via GIPHY

De a legjobb Black Friday ötletek és előkészületek is el tudnak vérezni amiatt, hogy ezen az egy napon a technika csődöt mond. És a technika képes erre.

Technikai tanácsok Black Friday kampányokra

Biztos hallottál már olyat, hogy a Black Friday alatt egy-egy webshop oldala leállt. Lehet, hogy marketingfogás volt, lehet, hogy tényleg leállt az oldal, mindenesetre neked is érdemes lenne erre és még néhány technikai akadályra felkészülnöd.

 

  1. A fenti példa tényleg megtörtént az egyik hazai e-kereskedővel. Veled is megtörténhet, a mi ügyfelünkkel is megtörtént. Emiatt teszteltesd le a weboldalad forgalmát, mennyit bír, mi a korlátja. Ha úgy érzed, idén feszegetni fogod ezt a határt, akkor egyeztess a tárhelyszolgáltatóval és bővítsétek a kapacitásokat.
  2. Ugyanezt a problémát úgyis megoldhatod, ha a Black Friday kampányodat egy külön weboldalra külön tárhellyel irányítod. Így ide csak a Black Friday kampány forgalma menne, ezáltal az organikus forgalom ezt nem terhelné. Ma már pár ezer forintért lehet webshopot bérelni havonta, simán megéri alkalmazni.
  3. Ezen a napon (és innentől kb. december 23-ig) folyamatos lesz a reklámzaj az interneten, ami a kattintási költségeket megemeli. Átlagosan lehet 20-30% áremelkedéssel számolni, így a karácsonyi költségkereteket te is így kalkuláld ki.
  4. Ha már a hirdetésekről van szó és a kampány dömpingről: Ebben az időszakban sokkal több kampányt tesznek fel a hirdetők, emiatt a feltöltés, de az ellenőrzési folyamat is lassulhat. Ne november utolsó csütörtökén töltsd fel a kampányokat, 1-2 napot szánj rá, hogy átfusson a rendszeren.
    (Tudom, hogy az algoritmusok gyorsan ellenőriznek, de sajnos láttam már 1 napos ellenőrzést)
  5. A posztok esetében is hatalmas lesz a zaj. Mindenki egy időben fog posztolni, neked is jól meg kell választanod a posztolás idejét. De még ennek ellenére is lehet, hogy a posztod sokkal kisebb elérést fog generálni a megszokottnál. Használj sztorikat inkább, azokat még kevesebben használják, kisebb lehet a zaj.
  6. A hírlevelek nagyon visszaesnek, vagy célba sem érnek. Black Friday napján óriási hírlevél mennyiség megy ki a hirdetőktől. Mindenki hirdeti a saját ajánlatát, szinte percenként tudnál egy-egy hírlevelet kapni. Ez nagyon nehéz feladat a szolgáltatók számára. Egyrészt koordinálniuk kell a kiküldést, nagy a mennyiség és még a spamelést is el kell kerülni, így nem mehet ki egy időpontban sok hírlevél. Emellett a fogadó szervereknek is dolgozniuk kell, le kell kezelniük a beérkező hírlevelek mennyiségét. A küldő és fogadó oldali nehézségekből adódik az, hogy sokszor egy beállított hírlevél meg sem érkezik aznap a címzetthez, és csak a mérgelődés van az ügyfél és címzett oldalon is. Erre számítanod kell és fel kell készülj. Nagyobb szolgáltatók készülnek, tudnak az esetről, itt már egyre kevesebb a hiba, de az ingyenes vagy olcsóbb szolgáltatóknál előfordulnak hibák. Érdeklődj a hírlevélküldő szoftverednél vagy a küldő szolgáltatónál, hogy mi várható ezen a napon és ez alapján tervezd meg a hírleveleket.

9+1 Black Friday marketing ötlet, 11 csatorna, 13 célzási ötlet, 8 előkészítési megoldás és még így is lehet, hogy a technika romba dönti a Black Friday kampányodat. 

 

Megtervezheted előre is a Black Friday marketing stratégiádat, mindennel kalkulálhatsz, hogy sikeres kampányod legyen, de csinálhatod átgondolás nélkül, egy ütős akcióval is. Mind a két megoldás sikeres kampányt eredményezhet számodra.

Ha jó lenne egy kis segítség az online marketingedben, a fentiekhez hasonló ötletekre és megoldásra lenne szükséged, akkor keress fel minket bátran és rakjuk össze közösen a Black Friday kampányodat.

 

Bliszkó Gábor - BeOnWeb

Bliszkó Gábor

A BeOnWeb kitalálója, ügyvezetője és szakmai támogatója. 
Korábban kezelt Google és Facebook hirdetéseket, készített social tartalmakat, de még hírleveleket is rakott össze. Ma már szakmailag támogatja és irányítja a csapatot.

tel.: +3670 638 8590
e-mail: bliszko.gabor@beonweb.hu