Tanuljunk remarketinget - III. rész

A tegnapi remarketing sorozatban említettem neked néhány lehetőséget, hogyan fogod tudni elsajátítani a remarketing tudást. Hol tudsz utánanézni és mit fogsz kapni az idődért és energiádért.

Ahogy ígértem, ma már kézzel fogható segítséget fogsz kapni, hogy te is remarketing-guruvá válhass és ne csak az alapbeállításokkal ismerkedj meg. Megismerheted és el is készítehted a már bevált remarketing kampányokat és technikákat.

  • Nem kell majd keresgélned a neten különböző anyagokat
  • Nem kell végignézned több weboldalt és vizsgálnod, hogy hogyan épülnek fel a remarketing stratégiák
  • Nem kell végigülnöd egész napot egy tréningen, hogy 1 óra alatt elmondják neked a remarketing alapbeállításokat.

Egy olyan összeszerelési útmutatóra van szükséged, amelyben a legmenőbb és jól működő remarketing kampányokat tudod összerakni lépésről-lépésre. 

Itt nem az általános beállításokkal fogsz találkozni, mert az igazából nem tud neked segíteni. Ehelyett inkább modellekre, ötletekre van szükséged. Például 16 db remarketing kampányötletre, amit én már használtam, kipróbáltam és beállítottam. Így máris kézhez kapod a kampányokat, amiket meg tudsz valósítani. Ez egyrészt azért jó, mert ha nem is az összes, de elég sok azonnal alkalmazható a te vállalkozásodra is. Másrészt pedig azért is jó, mert be tudja indítani a fantáziádat és új megoldásokat tudsz kidolgozni.

Példákon keresztül jobban meg fogod ismerni a remarketing mögötti összefüggéseket és utána kinyílik a világ.

Az ötletek mindig ott vesznek kárba, amikor nem tudjuk megvalósítani őket. Ez történhet azért, mert mi nem értünk hozzás és ezért nem is kezdünk neki, vagy neki kezdünk, de az első pillanatban el is akadunk és utána "akkor hagyjuk inkább". Tudom, hogy ez van, sokszor én is ilyen vagyok és csak hetek múlva veszem újból elő.

Ezt egy lépésről-lépésre beállítási, összeszerelési útmutatóval oldjuk meg. A 16 kampányhoz elkészült a részletes beállítási útmutató, képekkel és szövegekkel. Tudni fogod, melyik kampányt, hogyan kell összekattintgatnod és mikor mit kell tenned.

Miért nem elegendő egy útmutató az összes kampányötlethez?

2017-05-24_2340_001

Minden remarketing kampány listából dolgozik, a listákat pedig különböző szempontok alapján tudod összerakni, amiket a végetelenségig tudsz bonyolítani. Ezzel egy olyan spirál jön létre, ahol a kamányoknak és ezért a listáknak egyszerűen nem lesz vége. A 16 kampányötlet nagy részénél a listák különböznek, különböző opciók vannak. Egyszerűbb lesz, ha ezeket már kézhez kapod.

A listák csak a kampányok egyik része, utána még ott van maga a hirdetés, amit be kell állítanod. Ha nem dolgozol napi szinten a Facebook és AdWords hirdetési rendszerében, nehezen áll rá az agyad az ilyen kampányok beállítására, kezelésére és csak a kérdezősködés lesz utána. Ezt is kézhez kapod, mind a 16 ötlethez készen van a hirdetések összeszerelési útmutatója.

2017-05-24_1951

AdWords és Facebook kampányokra is.

Gyakorlatias, érthető anyag és minden bennne van, amire szükséged lesz ahhoz, hogy jó remarketing kampány összeszerelő legyél.

Szeretnék neked segíteni, hogy ki tudd találni és össze tudd rakni a saját remarketing kampányaidat, ehhez pedig ezt találtam ki neked. Remélem neked is tetszik és érdekel a teljes remarketing összeszerelés útmutató, amihez holnaptól hozzá is tudsz jutni és pillanatok alatt le is tudod másolni a 16 kampányötletet.