6 TikTok hirdetési minta, ami hatalmas sikereket ért el

6 TikTok hirdetés példa, ami hatalmas sikereket ért el

A TikTok-on jó tartalommal a márkádat, cégedet könnyedén ki tudod emelni a piacon. Őszintén, emberi módon tudod bemutatni azt, akár egy teljesen más oldalról is, vagy kicsit a határokat feszegetve. A TikTok hirdetési típusokról már korábban írtunk. Van amelyik valóban inkább a nagyobb márkák költségvetése, de azokból sokat lehet tanulni. Most a legjobb példákat szedtük össze a nemzetközi TikTok piacról. Ezek a márkák kiemelkedően használták a platform adottságait!

Netflix - kreativitás

A Netflix szinte havi szinten indít kihívást a követői számára. Az egyik ilyen során a #projectpower hashteg-et használták. Egy interaktív branded effekttel az emberek megtudhatták, hogy milyen szupererővel rendelkeznek. A hashtag-et több mint 21 millióan látták, és nem csak felhasználók, de influenszerek is részt vettek a videók kreálásban. Így tudta elérni a Netflix, hogy különböző érdeklődési körű emberek egyaránt részt vegyenek. A rengeteg videóban a felhasználók egy kis pluszt varázsolhattak az életükbe, személyiségükbe!

Szerintünk: Merjetek különlegességet vinni a mindennapokba és a TikTok hirdetéseitekbe! Aktivizáljátok a közönségeteket, miközben megismerik a márkátokat!

TikTok hirdetési minták a nagyvilágból

RedBull - szuper videók

 

TikTok hirdetés minták - RedBull

A RedBull márka meghódította a sportolók és sport kedvelőket TikTok-on. A rövid, frappáns videók szinte kivétel nélkül kreatívak, viccesek, más-más sportágról szólnak. Így szólítják meg azokat a sport kedvelőket, akik szeretik az extremitásokat. A márka TikTok oldala mára már több mint 6 millió követőt számlál. A videóik pedig akár többszázezres nézettséget is elérnek és kivétel nélkül mindenhol feltűnik a RedBull logó!

Szerintünk: A rövid és érdekes videók, ahol konzisztensen megjelenik a márka értéke, szuper módja a biztos követő bázis építésének.

 

The Washington Post - humor

Egészen másra számíthatnánk az egyik híres amerikai újságtól, hiszen legtöbbször komoly témákról kell beszámolniuk. Mégis, a TikTok fiókjuk a humorról lett híres. Napi 2 fantasztikus, vicces TikTok videóval kápráztatja el a követőket a napi hírekről Dave Jorgenson, aki az újság TikTok fiókjának arca lett. A fiókjukat azóta 1 millióan követik és közel 45 millió like-ot kapott már. A pandémia alatt indult fiók és a humor egyértelműen az embereke egyik kedvence lett!

Szerintünk: Fantasztikus, amikor egy nagy márkához arcot lehet kötni, ráadásul humorosat! A pozitív hangvétel, vicc, humor abszolút nyerő TikTok-on.

TikTok hirdetés minták - Washington Post

 

Maybelline - influenszerek

TikTok Hirdetés minták - Maybelline

A Maybelline egy új szempillaspirált dobott a piacra és szerette volna a márka ismertségét növelni a fiatalabb korosztálynál. A fiatalabb női közönség megtalálásához a TikTok-hoz nyúltak a marketingesek. Egy angol influenszerrel, @jessica.eid_ működtek együtt. @jessica.eid_ egy videóban kipróbálja a Sky High nevű szempillaspirált. A videó olyan sikereket ért el, hogy Angliában az üzletekben gyakorlatilag nem lehetett kapni a terméket. Ahogy a videóból is kiderült egy szuper minőségű termék volt a korcsoport számára elérhető áron. A videót 5.3 millióan látták, míg a #skyhighmascara hashtag azóta 369 millió elérést generált!

Szerintünk: Egy jó termék és egy valós, jól kiválasztott influenszer hatalmas reklámot tud csinálni bármelyik márkának!

 

Mercedes - egyszerű ötletek

TikTok hirdetés minták - Mercedes

Egy kutatás szerint az autó tulajdonosok 40%-a a Z generáció tagja vagy ‘milleniál’, azaz fiatal felnőtt. A Mercedes márka ezért úgy döntött, hogy Angliában és Németországban növelni szeretné a márka ismertségét és szeretetét a korosztály tagjai között. Az #MBStarChallenge elindításakor arra kérték a közönséget, hogy kreálják újra a világhíres márkajelzésüket. A kihívás hatalmas sikert aratott, jelenleg 872 milliós eléréssel, kreatívabbnál kreatívabb megoldásokkal. A kihívás sikere egyszerűségében volt nagyszerű!

Szerintünk: Az egyszerű ötletekkel vond be a célközönséged. Ha könnyen tudnak videó tartalmat létrehozni a kihívásban, az jó módja annak, hogy a márkád életre keltsd, megismertesd, megszerettesd!

 

Ralph Lauren - a történetek ereje

A divatmárka az elsők között szerepelt, akik 2019-ben egy kreatív videóval Diana Silvers-szel (modell, színész, influenszer) megszólították a közönséget TikTok-on. A #WinningRL hashtaget használva arra kérték a követőket, hogy osszák meg azokat a történeteket a való életből, amikor győztek! Ez a reklám több szempontból is zseniális húzás volt: 1. Az emberek imádnak mesélni, így rengeteg videót generáltak, a hashtag pedig azóta 829 millió elérésnél jár. 2. Összehozták a márkát és annak monogramját a való élettel, és a győzelemmel (való élet=Real Life / Ralph Lauren) 3. Az egész kihívást a US open tenisz bajnokság köré szervezték,  a témával összehangolva 4. A legjobb videókkal pedig nyerni lehetett, RL márkáhozz US Open-es csomagot.

Szerintünk: Az emberek szeretnek versenyezni és nyerni. Maga a részvétel egy-egy kihíváson csábító, de ha magukról és az életükről oszthatnak meg valamit, az mindent visz!

 

És bár a fenti példák nagy márkák hirdetései, az ötleteket mi is bármikor kamatoztatni tudjuk, legyen bármekkora is a cégünk. Ha pedig a TikTok hirdetésekhez szakmai támogatásra lenne szükséged, fordulj bátran a BeOnWeb csapatához.

Blogger - BeOnWeb

BeOnWeb

2014. óta foglalkozunk online marketinggel, azóta hébe-hóba blogolunk is. Szívesebben dolgozunk az ügyfeleink projektjein ahelyett, hogy tanácsokat osztogatnánk vagy saját tartalmat gyártanánk.

e-mail: hello@beonweb.hu