Legyen szó Google Ads, Meta Ads kampányokról, közösségi média menedzsmentről vagy épp SEO-ról. Nem csak megvizsgáljuk a felületeidet, kampányaidat, hanem konkrét, megvalósítható tippekkel segítünk, hogy egy megtérülőbb, profibb stratégiát követhess!
Mivel minden hónapban csak 4 ilyen auditot készítünk, így érdemes mielőbb jelentkezned!

Az audit keretében semmilyen szerződést nem kell kötnöd, pusztán a hirdetési fiókjaidhoz szükséges ideiglenes hozzáférést adnod, amely egy biztonságos és visszavonható hozzáférés és természetesen bármikor visszavonhatod.

Átfogó képet készítünk a kampányaid állapotáról, weboldaladról, közösségi média felületeidről és konkrét fejlesztési javaslatokkal és lehetőségekkel segítünk, hogy a marketinged tényleg azokat az eredményeket hozhassa, amit a márkád megérdemel. Az ilyen mélyreható visszajelzéshez való hozzájutás limitáltan elérhető, így érdemes minél hamarabb időpontot kérned!

Megtudod, hogy mely területeken teljesíthetnének jobban a Google Ads és Meta Ads kampányaid, hogy még több érdeklődőt és vásárlót vonzzanak.

Konkrét tippeket adunk a költséghatékonyság növelésére, hogy a hirdetési költségvetésedből a lehető legtöbbet hozhassuk ki.

A social media felületeken és egyéb online csatornákon azokat a fejlesztési pontokat mutatjuk meg, elemezzük ki, amelyekkel jobban elérheted a célközönséged.

Kapni fogsz egy aktuális, átlátható képet a piaci versenykörnyezetedről, hogy lásd, hol tudsz előnybe kerülni a konkurenciával szemben.
Az audit során átlátható és egyszerű lépésekkel dolgozunk, hogy pontos és személyre szabott visszajelzést kapj. Nem hagyunk kérdéseket megválaszolatlanul, és konkrét, könnyen megvalósítható javaslatokkal látunk el. Mutatjuk, hogy hogyan:
Először is felveszed velünk a kapcsolatot, ezt követően átbeszélünk egy pár kérdést, hogy fel tudjuk mérni a márkád piaci helyzetét, előnyeit, céljait…
Ezt követően megadod a Google Ads és/vagy Meta fiókod azonosítóját, és engedélyt adsz, hogy hozzáférjünk ezekhez a hirdetési fiókokhoz. Ez biztonságos és visszavonható hozzáférés, amit bármikor lezárhatsz.
Egy 73 pontos audit checklistánk alapján elemezzük fiókjaidat, és minden olyan pontot feltárunk, ami javításra vagy optimalizálásra szorul.
Minden megállapítást dokumentálunk és egy könnyen átlátható riportban küldünk el neked, amelyből egyértelműen látni fogod a javítási lehetőségeket és az erős pontokat is.
Az eredmények átbeszélése érdekében egy ingyenes, akár 1 órás konzultációt biztosítunk. Itt minden kérdésedre válaszolunk, és további gyakorlati tippeket adunk a kampányok fejlesztéséhez.

Gondoskodik a zökkenőmentes indulásról. A fiókokhoz szükséges hozzáféréseket és adatokat vele egyeztetheted, emellett a márkád auditálásával, felmérésével is ő foglalkozik, hogy a fontosabb információk megfelelően eljussanak az auditban résztvevő kollégákhoz.

A technikai hátteret Martin biztosítja: ellenőrzi az összekötéseket, követőkódokat, és mélyrehatóan elemzi a Google Ads fiókodat. Az ő munkája garantálja, hogy a mérések pontosak legyenek, és a Google Ads kampányok valóban a legjobb teljesítményt hozzák.

Ági a Meta Ads specialistánk, aki a Facebook és Instagram hirdetéseidet elemzi majd. Fiókod minden részletét áttekinti annak érdekében, hogy a Meta platformokon történő kampányaid költséghatékonyak és eredményorientáltak lehessenek.

A vizuális megjelenést és a közösségi média felületeket Szonja nézi át. Ő gondoskodik arról, hogy a közösségi profilok következetesen és esztétikusan képviseljék a márkádat, és a tartalmaid igazodjanak a célcsoport igényeihez.

Weboldalad SEO-szempontú auditálása Laurához tartozik. Minden részletet, oldalstruktúrát és SEO-beállítást ellenőriz, hogy a weboldalad megfeleljen a keresőoptimalizálási elvárásoknak, és ezáltal több organikus látogatót vonzzon.
marketinges óradíj 9.500 Ft = 76.000 Ft
… helyett most elkészítjük az auditot neked
INGYENESEN.
Ha csak egy plusz gondolattal vagy ötlettel is gazdagodsz, amit meg is valósítasz, akkor már nyertél az auditon.
Elsősorban a te vállalkozásod, webshopod számára ajánljuk, ha:
Átfogó, részletes képet ad arról, hogy a kampányaid és hirdetési stratégiáid mennyire hatékonyak, és hol lehetne fejleszteni rajtuk. Az audit lehetőséget biztosít arra is, hogy egy másik szemszögből értékeld a jelenlegi ügynökséged munkáját: az elemzést akár át is adhatod számukra, így láthatják, hol vannak a teljesítménybeli hiányosságok és mit érdemes optimalizálni.
Az audit során felmérjük kampányaid legfontosabb mutatóit, és pontos javaslatokat adunk arra, hogyan növelheted azok megtérülését. Ez egy értékes eszköz ahhoz, hogy tudd, minden lehetőséget kiaknáztál-e, és merre érdemes továbblépni ahhoz, hogy valódi, mérhető eredményeket érj el az online marketing területén.