Mobilmarketing
Sokan azt gondolják, hogy ez még messze van az én vevőimnél vagy hogy az ő weboldala nem megfelelő erre.
Tévednek.
A mobil marketing fogalma már régóta ismert, és egyre nagyobb jelentőséggel bír. Egyre többen járkálnak okostelefonnal a zsebükben, ami annyit jelent, hogy folyamatosan elérhetővé vált az internet. Tudunk e-mail olvasni vagy facebookozni a villamoson, az utcán, az étteremben anélkül, hogy elővettük volna a laptopunkat.
És ezzel megváltoztak az internetezési szokások
A változó szokásokat pedig követni kell, és fel kell rá készülni. Ilyen hiba miatt nem szabad látogatókat veszíteni az oldaladról. Ott kell tartani őket, és ez most elérhetőbb, mint gondolnád.
Mobil eszközök használata esetében más a tartalomkeresési szokás és a befogadási szituáció. Gyorsabb és tömörebb megoldásokra vágyunk, hiszen nem böngészünk órákig a villamosra várva. De ezek mellett egyre gyakrabban a telefonunkat használjuk számítógépünk helyett, előtérbe kerülnek az alkalmazások.
Most akkor mobil oldal vagy alkalmazás
A legjobb persze mindkettő, de nem biztos, hogy Neked is szükséged van rá. Megnézem a piacodat, és megvizsgálom az internetezési szokásokat. Ehhez kikeresem neked a megfelelő mobilmarketing megoldást, legyen az alkalmazás, teljes tartalmat megjelenítő mobilra optimalizált weboldal, egy aloldal minimális tartalommal vagy csak egy facebook oldal. Költségkímélően járok el, mert ez egy olyan szegmens, ami nagyon gyorsan változik, de ugyanakkor lépést kell vele tartani.
Például Tablet
A tablet egy érdekes dolog, sosem hittem volna, hogy valaha működni fog. És de. És bevallom, néha nekem is kellene egy, mert kényelmes. Kezdünk elkényelmesedni ezeknek az eszközöknek a hatására, és ezzel változnak az internetezési szokások is. A tablet eladások folyamatosan rekordokat döntenek, így egyre több háztartásban lesz elérhető. És ezzel egyre többen fogják használni böngészésre, mert kényelmesebb a fotelben hátradőlve olvasgatni, mint az íróasztalnál.