TikTok tartalomgyártás és hirdetéskezelés

atlag-tiktok-megnyitas
atlag-tiktok-idotoltes

Miért annyira menő most a TikTok?

Ahogy anno a Facebook vagy az Instagram felkapott volt, úgy most a TikTok a legújabb és legmenőbb felület. 2 millió felhasználó Magyarországon nem tévedhet egyszerre.

A TikTok létrehozott egy teljesen új social felületet, ami mind megjelenésében, mind a közösségében más, mint a már megszokott Facebook vagy Instagram. Ennek köszönhetően töretlenül megy előre és a te céged még ki tudja használni ezt a lendületet és az újdonság erejét.

Kiknek érdemes jelen lenni a TikTokon?

Ideális megoldás a TikTok tartalomgyártás és TikTok hirdetés

márkaépítésre

forgalomterelésre

lead- vagy feliratkozógyűjtésre

influencer, edukációs, bizalomépítő tartalmak terjesztésére

remarketingre

salesre

Segítünk kitalálni a TikTok hirdetési stratégiádat, beállítjuk és optimalizáljuk a kampányaidat.

Hogyan tudsz jelen lenni a TikTok-on?

01.

Közösen átnézzük a termékeidet, szolgáltatásaidat, meghatározzuk az ezekhez leginkább passzoló célokat

02.

A célok mentén felállítjuk a TikTok stratégiádat legyen az tartalomgyártás, hirdetés vagy akár mindkettő

03.

Ha magad készítenéd a videókat, akkor adunk segítséget, briefet a kreatív elkészítéséhez

04.

Ha minket bíznál meg a tartalmak elkészítésével, akkor egy profi csapattal a hátunk mögött elmegyünk hozzád, ötletelünk, forgatunk, vágunk és posztolunk

05.

A kész videókat feltöltjük, a kampányokat beállítjuk

06.

A futó kampányokat ellenőrizzük, optimalizáljuk – ahogy azt a Facebook vagy Google esetén is tesszük

07.

Hónap végén kiértékelünk veled közösen, mert ez fontosabb, mint egy csak adatokból álló riport

TikTok Hirdetés típusok

Ahogy anno a Facebook vagy az Instagram felkapott volt, úgy most a TikTok a legújabb és legmenőbb felület. 2 millió felhasználó Magyarországon nem tévedhet egyszerre.

A TikTok létrehozott egy teljesen új social felületet, ami mind megjelenésében, mind a közösségében más, mint a már megszokott Facebook vagy Instagram. Ennek köszönhetően töretlenül megy előre és a te céged még ki tudja használni ezt a lendületet és az újdonság erejét.

Kreatív hirdetési megoldások

Licit típusú hirdetés

Foglalás típusú hirdetés

Amiről tudnod kell, de kevesen beszélnek róla:

A TikTok közönségedet gyorsan és intenzíven el tudod érni egy-egy kampánnyal.

A fenti kettő tényező miatt érdemes átgondolni a stratégiádat:

Rövidebb, intenzívek kampányokban érdemes gondolkodni, nem feltéltelün csak egy folyamatosan futó kampányban.

Ez nem a Facebook Ads és nem is a Google Ads. Időszakokban érdemes gondolkodni és tényleg kampányszerűen hirdetni.

Miért pont a BeOnWeb-bel TikTokozz?

  • Ügyesek, lelkesek és feltörekvőek vagyunk
  • Nem a megszokott ügynökségi szemlélettel dolgozunk
  • A riportokon túl is elérhetőek vagyunk, bármikor szívesen egyeztetünk veled a kampányaidról
hello-tiktok

Amivel nem kell foglalkozz, majd mi megcsináljuk:

  1. Beillesztjük a TikTok tartalomgyártást és hirdetést a stratégiádba
  2. Kitaláljuk, mit és hogyan
  3. Segítünk a kreatív elkészítésében
  4. Beállítjuk a fiókot
  5. Beállítjuk a kampányokat
  6. Elemzünk, optimalizálunk – mindent megteszünk, hogy minél jobb legyen a kampányod
  7. Veled közösen kiértékeljük az eredményeket

Néhány referenciánk

Jelenleg is 50+ projektet viszünk, és átlagosan 12+ hónapig dolgozunk együtt egy-egy ügyfelünkkel.

10 éve foglalkozunk online marketinggel kifejezetten a KKV-k számára. Sokat megéltünk már ez idő alatt, több webshop projekten is túl vagyunk és többet most is csinálunk.

Amikor együtt dolgozunk, kapsz egy projektmenedzsert, aki kézben tartja a dolgokat: egyeztet veled és koordinálja a kollégákat. Minden területnek van nálunk szakértője, akik az adott területet képviselik, ők biztos, hogy részt vesznek a te projektedben is. Közösen ötletelünk, hogyan hozhatnánk ki a legtöbbet a webshopodból.

Médiamegjelenéseink

piac-profit-logo
marketing-logo
mfor.hu-logo

Ajánlatkérés

Add meg az elérhetőségeidet, mi pedig pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot!

Ajánlatkérés

Az ajánlatkérési folyamatunk
  1. Töltsd ki az ajánlatkérő formot
  2. 1-2 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot
  3. Küldünk neked pár kérdést a webshopoddal kapcsolatban
  4. Ezt válaszold meg, ezek alapján pedig kialakítunk neked egy koncepciót
  5. Erre adunk neked egy egyedi ajánlatot
  6. Ha elfogadod, elkezdjük a munkát
  1. Megrendelés esetén elkészítjük a szerződéstervezetet és elküldjük az első havi díj 50%-áról a díjbekérőt.
  2. Aláírjuk a szerződést, elkezdjük a munkát és közben megérkezik az utalás.
  3. A projetkmenedzserünkkel közösen elkészül a Brandbook, ami tartalmazza marketing szempontból a főbb információkat.
  4. A projektmenedzserünk elküldi a hozzáférési utasításokat.
  5. A projektmenedzserrel közösen kialakítják a kampánystratégiát, ami tartalmazza a célokat, célközönségeket, főbb üzeneteket.
  6. Beállítjuk a kampányokat, megírjuk az első posztokat és azok kikerülnek a megfelelő helyre.
  7. Folyamatosan írunk új tartalmakat, optimalizáljuk kampányokat és a projektet a jobb eredményekért.
  8. Egyeztetünk ügyfeleinkkel az eredményekről, értékelünk, új dolgokat találunk ki.
  9. Kérés esetén egyedi riportokat készítünk.
  10. Megfelelő időközönként újragondoljuk a marketing folyamatokat és fejlesztjük ügyfeleink marketing gépezetét.

Hogyan fogunk együtt dolgozni?

Következő lépés:

Vedd fel velünk a kapcsolatot és 1-2 napon belül visszahívunk, hogy elkezdjük a közös munkát!