Ha eddig nem ismerted volna az OnSite ReTargeting kifejezést

exit popup kilépő ajánlat, onsite, optimonk, popup, retargeting

Itthon egy szóban az OnSite ReTargeting megoldás: Optimonk

Egy szóban pedig az OffSite ReTargeting: ReMarketing

Ilyen egyszerű ez az egész. Ha kicsit jobban belenézünk a dolgokba, akkor ez tök egértelmű. A ReTargeting jelentése újracélzás, ami azt takarja, hogy a korábban már vevővidet vagy látogatóidat, vagy akiknek már egyszer kommunikáltál, újracélzod, újra hirdetsz nekik.

Nem szeretnék ebbe belemenni mélyebben, mert a ReMarketinget imádom és egy csomó ötletem is van hozzá. Szerintem ez az az eszköz, amit mindenképp érdemes használnod.

És akkor az OnSite ReTargetingől

A cikk elején azért mondtam az Optimonkot, mert itthon talán ők hozták el a nagy nyilvánosság elé először ezt a kilépő ablakos megoldást (idegenül Exit PopUp). Akkor még tulajdonképpen azzal került be a köztudatba, hogy az oldaladon böngésző és azt interakció nélkül (értsd: feliratkozás, vásárlás) elhagyó látogatókat megmentse. Itt van egy rövid cikk erről, olvass bele.

De ha elmegyünk az Optimonk ingyenes elődására vagy ha kicsit jobban belegondolunk a dologba, akkor számtalan megodás esetében tudjuk használni az OnSite ReTargeting eszközét.

Mert technikailag rengeteg beállítási lehetőséget ad nekünk a rendszer:

  1. Melyik URL-en jelenjen meg
  2. Mikor jelenjen meg: kilépéskor / időzítve
  3. Mennyi görgetés után jelenjen meg
  4. Mennyi időt töltsön az oldalon a látogató
  5. Hány oldal megtekintése után jelenjen meg
  6. stb.

És még mindig ott van, hogy milyen szituációban jeleníted meg:

  1. Lehet egy felhívás: Hétfőn Zárva leszünk
  2. Lehet DownSell kilépéskor: Iratkozzon fel
  3. Kérheted felmérésre: Szánj ránk két percet és töltsd ki a kérdőívünket
  4. FIgyelmetetés kosárelhagyáskor: Hahó, a kosaradban van egy termék, de nem fizetted ki
  5. UpSell: Ezt még vedd meg
  6. CrossSell: Ehhez mások még ezt vették
  7. Landing oldalra beteheted időzített PopUp-ként
  8. és még variálhatsz vele...

A lényeg az, hogy az OnSite ReTargeting megoldását (legyen az Optimonk vagy bármilyen más rendszer), nagyon sok szituációban nagyon sok mindenre fogod tdni használni. A lényeg az, hogy az oldalon belüli folyamataid elhagyóit valamilyen módon, ajánlattal visszatereld a folyamatodba, aminek a végső célja az eladás lesz.

Ha már régebb óta online marketingezel, és naná, hogy régóta csinálod, akkor biztos vagyok benne, hogy ha leülsz, akkor több folyamatot is fel tudsz rajzolni és itt több ponton is találsz kilépési lehetőségeket.

SPOILER

És, hogy akkor kicsit bele is nézhessetek a BeOnWeb ilyen jellegű folyamataiba, én az alábbi OnSite ReTargeting megoldásokat fogom beállítani és tesztelni.

  • Látogatóknak, akik legalább 3 aloldalamat megnézték készítek egy feliratkozási ajánlatot
  • A komplex szolgáltatásomat értékesítő landing oldalra teszek egy X% görgetés után megjelenő PopUp-ot a konzultációról
  • A sales funnel-ben lévőknek a kilépési szándéknál fog menni egy "Melyik bónuszt kéred inkább?" eldöntendő ajánlat
  • Jön a Black Friday, és csak azért mert nekem nincsenek elektronikai cuccaim, bátran hirdethetem a szolgáltatásomat, mondjuk fél áron. Itt a kilépési szándéknál fog menni egy ablak, hogy kérjék az értesítőt az akcióról.

És Nálad még ki tudja, hogy mennyi lehetőség van...