Miért annyira menő most a TikTok?
Ahogy anno a Facebook vagy az Instagram menő és trendi volt, úgy most a TikTok a legújabb és legmenőbb fellület. 1,9 millió felhasználó Magyarországon nem tévedhet egyszerre.
A TikTok létrehozott egy teljesen új social felületet, ami mind megjelenésében, mind a közösségében más, mint a már megszokott Facebook vagy Instagram. Ennek köszönhetően töretlenül tör előre és a te céged még ki tudja használni ezt a lendületet és az újdonság erejét.
- Olyan célcsoportot IS elérhetsz, amit máshol nem
- Egy egész képernyőn csak te jelensz meg, nincs ott más
- Olcsón - tényleg olcsón - tudsz kattintásokat venni
- Emiatt a márkád építésére vagy épp forgalomterelésre a legjobb megoldás most
- Az újdonság erejével hat, most még kisebb a reklámzaj
- Az iparágadban te lehetsz az első, aki itt lesz és ezzel egy nagy közönséget kötsz magadhoz, akiket a konkurensed még nem szólított meg
Kiknek érdemes hirdetni a TikTokon?
- Ha a célcsoportod 18-24 vagy 25-34 év között van és más csatornákon nehezen vagy egyáltalán nem éred el
- Ha a marketinged fontos eleme a social media, de szeretnél szintet lépni és új helyeket meghódítani
- Ha olcsón, nagy és releváns forgalmat szeretnél a weboldaladra terelni és utána ki van építve a remarketing stratégiád ("ideális lehet, hogy a remarketing kampányaidnak megalapozz")
- A divat, szépségápolás, gasztro, turizmus, játék piacon tevékenykedsz vagy impulzusvásárlásra kiváló a terméked
Gondold végig a marketing stratégiádat,
melyik fázisban használod ki a TikTok hirdetéseket
Habár olcsó a TikTok-on a kattintás, a hirdetés drága,
mert a minimum költési limit is magas.
Ideális megoldás a TikTok hirdetés
márkaépítésre
forgalomterelésre
lead- vagy feliratkozógyűjtésre
A hirdetési platform egyelőre zárt, de szépen lassan biztosan megnyitják mindenki számára. Addig viszont szerződött partneren keresztül tudsz hirdetni - és mi is ilyenek vagyunk. A partnerség helyett mi azonban a kampányok kezelésében szeretnénk neked is segíteni.

Segítünk kitalálni a TikTok hirdetési stratégiádat,
beállítjuk és optimalizáljuk a kampányaidat.
Hogyan tudsz hirdetni a TikTok-on?
- Válaszd ki a szerződött partnert - esetünkben minket
- Ahelyett, hogy utána kéne járnod minden feltételnek, elküldjük neked egyben a szükséges információkat az induláshoz
- Te eldöntöd, hogy akkor menjen a hirdetés és mi leegyeztetjük a Tiktok-kal
- Közösen kitaláljuk mit és hogyan hirdessünk
- Adunk segítséget, briefet a kreatív elkészítéséhez
- A kész videókat feltöltjük, a kampányokat beállítjuk
- A futó kampányokat ellenőrízzük, optimalizáljuk - ahogy azt a Facebook vagy Google esetén is tesszük
- Örülsz, hogy a te céged az iparágadban elsők között jelent meg a TikTok-on
- Hónap végén riportálunk és kiértékelünk veled közösen, mert ez fontosabb, mint egy riport
Hirdetés típusok
Foglalás típusú hirdetés
"Zsebbenyúlós" kampányok, amik leginkábbaz app inndításakor töltődnek be különböző helyeken és általában 24 óráig futnak.
Brand Takeover
Top View
One Day Max
Brand Premium
Licit típusú hirdetés
A legelterjedtebb TikTok hirdetés típus, ami a hírfolyamban jelenik meg. Ezt javasoljuk leginkább neked.
Kreatív hirdetési megoldások
Ezek a hirdetési megoldások más platformon egyáltalán nem elérhetőek, emiatt hatékonyak.
Hashtag kihívás
Branded Effect
Amiről tudnod kell, de kevesen beszélnek róla:
A kattintási költségek alacsonyak, de van egy napi költési minimum, amit el kell költeni: ez 20 EUR / nap.
A TikTok közönségedet gyorsan és intenzíven el tudod érni egy-egy kampánnyal, kb. 7-10 nap alatt már mindenkit elértél
A fenti kettő tényező miatt érdemes átgondolni a stratégiádat:
Rövidebb, intenzívek kampányokban érdemes gondolkodni, nem egy folyamatosan futó kampányban.
Hogy ne költsd el az összes pénzed és hatékony legyen a hirdetésed is, mi azt javasoljuk:
- Indíts 3 alkalommal 7 napos kampányt kisebb szünetekkel
- Indíts 2 alkalommal 10 napos kampányt a kettő között pár nap szünettel
Ez nem a Facebook Ads és nem is a Google Ads. Időszakokban érdemes gondolkodni és tényleg kampányszerűen hirdetni.
Miért pont a BeOnWeb-bel hirdess?
Szerződött partnerek vagyunk
Ügyesek, lelkesek és feltörekvőek vagyunk
Nem a megszokott ügynökségi szemlélettel dolgozunk
A riportokon túl is elérhetőek vagyunk, bármikor szívesen egyeztetünk veled a kampányaidról
Habár sokat kell költened a TikTok hirdetésre, a hirdetéskezelés egyszerű, ezért nettó 45.000 Ft / hó díjon megcsináljuk neked
EXTRA 20% kedvezmény a TKTKADS kuponkóddal!
Amivel nem kell foglalkozz, majd mi megcsináljuk:
- Beillesztjük a TikTok hirdetéseket a stratégiádba
- Kitaláljuk, mit és hogyan hirdess
- Segítünk a kreatív elkészítésében
- Beállítjuk a fiókot, mindent egyeztetünk a TikTok-kal
- Beállítjuk a kampányokat
- Elemzünk, optimalizálunk - mindent megteszünk, hogy minél jobb legyen a kampányod
- Veled közösen kiértékeljük az eredményeket

Néhány referenciánk
rapcity.hu
polomania.hu
paleocentrum.hu
fackelmannshop.hu
Jelenleg is 43 projektet viszünk, és átlagosan 12+ hónapig dolgozunk együtt egy-egy ügyfelünkkel.
6 éve foglalkozunk online marketinggel kifejezetten a KKV-k számára. Sokat megéltünk már ez idő alatt, több webshop projekten is túl vagyunk és többet most is csinálunk.
Amikor együtt dolgozunk, kapsz egy projektmenedzsert, aki kézben tartja a dolgokat: egyeztet veled és koordinálja a kollégákat. Minden területnek van nálunk egy szakija, aki az adott területet képviseli, ő biztos, hogy részt vesz a te projektedben is. Közösen dugjuk össze a fejünket és ötletelünk, hogyan hozhatnánk ki a legtöbbet a webshopodból.
Médiamegjelenéseink

Következő lépés:
Vedd fel velünk a kapcsolatot és 1-2 napon belül visszahívunk, hogy elkezdjük a közös munkát!
Hogyan fogunk együtt dolgozni?
Az ajánlatkérési folyamatunk
- Töltsd ki az ajánlatkérő formot
- 1-2 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot
- Már úgyis tudod a TikTok hirdetéskezelési díjunkat, de azért elküldjük még egyszer
- Elküldünk néhány fontosabb pontot a hirdetéssel, fiókoddal kapcsolatban
- Ha ez ok neked, jelezz vissza, hogy mehet
- Elkezdjük a munkát
Az általános együttműködési folyamatunk
- Megrendelés esetén elkészítjük a szerződéstervezetet és elküldjük az első havi díj 50%-áról a díjbekérőt.
- Aláírjuk a szerződést, elkezdjük a munkát és közben megérkezik az utalás.
- A projetkmenedzserünkkel közösen elkészül a Brandbook, ami tartalmazza marketing szempontból a főbb információkat
- A projektmenedzserünk elküldi a hozzáférési utasításokat
- A projektmenedzserrel közösen kialakítják a kampánystratégiát, ami tartalmazza a célokat, célközönségeket, főbb üzeneteket
- Beállítjuk a kampányokat, megírjuk az első posztokat és azok kikerülnek a megfelelő helyre
- Folyamatosan írunk új tartalmakat, optimalizáljuk kampányokat és a projektet a jobb eredményekért
- Egyeztetünk ügyfeleinkkel az eredményekről, értékelünk, új dolgokat találunk ki
- Kérés esetén egyedi riportokat készítünk
- Megfelelő időközönként újragondoljuk a marketing folyamatokat és fejlesztjük ügyfeleink marketing gépezetét