Hírek 6/8

A sikeres kampány kulcsa a tervezés

Minden jó kampány sorsa már a tervezésnél eldől. Mondják ezt mindig a nagy-nagy marketingesek, és én is. Legyen szó Banner, Facebook, AdWords vagy bármilyen más kampányról, tervezd meg.

Mit érdemes reklámozni?

Azt vettem észre, hogy reklámozás során általánosan előjön a kisvállalkozásoknál az a probléma, hogy a reklámanyagukon rosszul és rosszat hirdetnek. 

Ha adódik egy lehetőség a cég előtt, akkor a reklámra egyből rányomják a cég nevét, logóját, pár sorban a szolgáltatásukat vagy termékeiket és a cégről is írnak pár sort. De ennek az anyagnak a nagy részét a cég neve és logója teszi ki. Nem szeretném bántani őket, régen én is ezt csináltam, és ez nem jó.

A honlap, mint kommunikációs eszköz

A mai világban már az első lépcsője a céged komminkációjának a weblapod és a keresőmarketing. Weboldalt ma már minden cégnek kötelező fenntartania, remélem Neked is van. Az már egy másik kérdés, hogy az a weboldal mennyire hatékony, és hogy lehet-e vele bármit is kezdeni. Biztos lehet, csak időt, energiát és talán pénzt is kellene rá szánni.

Keresőmarketing helyett/mellett

Legutóbb arról beszélgettünk, vagyis én beszéltem, hogy a keresőmarketingnek milyen logikája is van. Miről is szól, hogyan kell használni.

Ma egy kicsit másról lesz szó. Mi van, ha NEM tudsz keresőmarketingezni? Mi van, ha nem keresik a termékedet, szolgáltatásodat? Mi van, ha már a keresőmarketingből nem tudod fedezni a költségeidet? (Igen, ilyen is van.)

A keresőmarketing folyamata

Klasszikus téma, szinte már unod is. Nem baj, azért megint csak elővesszük.

De most nem a keresőoptimalizálásról lesz szó, abban már elég jártas vagy, nem untatnálak vele. Most nézzük kicsit általánosabban ezt a dolgot, a keresőmarketinget.

Keresőoptimalizálás vagy keresőhirdetés?

Egy örök kérdés. Számtalan választ fogsz rá találni. Ahogy mindenre, erre is csak azt tudom mondani, hogy ki kell próbálni mind a kettőt. De kicsit tegyük tisztába a dolgokat.

Az akciólinkek beépítése a weboldalba

Egy gyors és rövid tanács weboldaltulajdonosoknak:

Akármilyen weboldalad van, azt valamilyen céllal hoztad létre. Ha más miatt nem is, akkor már csak azért is, mert a konkurenciádnak már volt weboldala, akkor Neked is kell, hogy legyen. Vagy csak azért hoztad létre, mert ott szeretnél információkat közölni a cégedről vagy termékedről, mert az olcsóbb, mintha katalógusokat postáznál.

Ezen ma már túl kell lépnünk, és egy valós célt kell felállítani, amit igénylünk a weboldalunktól, hogy teljesítsen.

Miről írj a blogodban?

Mutatok Neked néhány témaötletet, amikről bármikor bármit írhatsz. Ráadásul ezeket kisebb bejegyzésekre is tördelheted, így már lesz egy csomó Facebook posztod is.

Miért jó, ha blogolsz?

Egyre több helyen találkozol blogokkal, igaz? Sőt! Talán már Te is írsz blogot. Tök jó.

Ezeknek a bejegyzéseknek több szempontból is van jelentősége, amit ha Te is végig gondolsz, akkor egyedül is meg tudnád írni ezt a bejegyzést.