Hírek 6/9

Miért jó Neked az URL paraméterezés?

Ez alapján tényleg pontosabb képet kapsz az adott linkről érkező látogatódról. Ismerni fogod a viselkedését, látod, hogy melyik kép zabálja a kattintásokat, javítani tudsz a szövegeken, egyszerűen hatékonyabban fogsz tudni marketingezni.


Avagy a háztartások szakembereinek így kellene marketingeznie

De kikre is gondolunk?

Akikre a háztartásokban szükség lehet kisiparosok, szakik, akik a klasszikus értelemben ezt-azt javítanak, kiszállási díjat számolnak fel és bosszankodnak, ha nincs lift a házban.



Amiért a kutatásokra szüksége van

És néhány piackutatási lehetőség

Akármilyen helyzetben is vagy, akármilyen kampányt vagy akár vállalkozást is indítasz, mindenképp kell egy rövid kis piackutatást készítened.
Erre azért van szükséged, mert így tudod meg, hogy amit csinálsz, az jó-e illetve így rengeteg mindent megtudsz a potenciális vevőidről (vagy pont azt tudod meg, hogy az elképzelt vevőid mégsem annyira potenciálisak).


Hogyan készíts jó ajánlatot?

Minden Banner kampánynak van egy célja. Az a célod, hogy a célcsoportod vásároljon, feliratkozzon vagy ajánlatot kérjen, vagy mobil megjelenések esetén egyre népszerűbb a telefon. Te döntöd el, mi a célod. De ehhez kapcsolódóan kell készítened egy ajánlatot.


A sikeres kampány kulcsa a tervezés

Minden jó kampány sorsa már a tervezésnél eldől. Mondják ezt mindig a nagy-nagy marketingesek, és én is. Legyen szó Banner, Facebook, AdWords vagy bármilyen más kampányról, tervezd meg.


Mit érdemes reklámozni?

Azt vettem észre, hogy reklámozás során általánosan előjön a kisvállalkozásoknál az a probléma, hogy a reklámanyagukon rosszul és rosszat hirdetnek. 

Ha adódik egy lehetőség a cég előtt, akkor a reklámra egyből rányomják a cég nevét, logóját, pár sorban a szolgáltatásukat vagy termékeiket és a cégről is írnak pár sort. De ennek az anyagnak a nagy részét a cég neve és logója teszi ki. Nem szeretném bántani őket, régen én is ezt csináltam, és ez nem jó.


A honlap, mint kommunikációs eszköz

A mai világban már az első lépcsője a céged komminkációjának a weblapod és a keresőmarketing. Weboldalt ma már minden cégnek kötelező fenntartania, remélem Neked is van. Az már egy másik kérdés, hogy az a weboldal mennyire hatékony, és hogy lehet-e vele bármit is kezdeni. Biztos lehet, csak időt, energiát és talán pénzt is kellene rá szánni.


Keresőmarketing helyett/mellett

Legutóbb arról beszélgettünk, vagyis én beszéltem, hogy a keresőmarketingnek milyen logikája is van. Miről is szól, hogyan kell használni.

Ma egy kicsit másról lesz szó. Mi van, ha NEM tudsz keresőmarketingezni? Mi van, ha nem keresik a termékedet, szolgáltatásodat? Mi van, ha már a keresőmarketingből nem tudod fedezni a költségeidet? (Igen, ilyen is van.)