Hírek 8/19

Jövő hét végén itt a május 25. és életbe lép a GDPR rendelet, amivel kapcsolatban úgy viselkedünk, mintha 2 héttel ezelőtt jött volna ki a rendelet. Pedig már 2016 óta velünk van.

Nagyon sok minden változik, nagyon sok mindenre kell odafigyelni. És ha azt gondolod, hogy majd egy jogász megoldja neked az egészet, akkor rossz hírem van: Ez egy összetettebb dolog, érinti a jogászt is, mert meg kell írni szabályzatokat, de érint téged is, mint online marketingező céget és még a webest, a hírlevél szoftveredet, a Google Analytics-et, a Facebook-ot, a könyvelőt, futárt stb.

 

Összetett kérdés, de elkezdtem körbejárni az online marketinghez tartozó részt, amit röviden megírok.

 




Minél több céggel van alakalmunk együtt dolgozni, annál több megoldást, modellt tudunk kipróbálni, tesztelni. Amikor valaki ajánlatot kér tőlünk, nem csak egy árlistát kap tőlünk:

Átgondoltan, megfelelő kérdések alapján összeállítunk egy koncepciót, egy tervet és arra készítünk ajánlatot.

Összeszedtünk néhány modellt, amit sikeresen alkalmazunk.


Rengeteg online marketing eszközt, csatornát, megoldást ismerünk. Annyira összetett már az online marketing, hogy ezeket nem csupán beüzemelni kell, hanem rendszerben látni és rendszerbe szervezni.

Nézzük, hogyan és miként érdemes a csatornáat összehangolni.